در راستای مشارکت های فرهنگی و اجتماعی این اداره کل صورت گرفت:

یک باب سالن در جزیره هرمز جهت امور هنری و فرهنگی از سوی شیلات هرمزگان در اختیار جامعه هنری قرار گرفت

مدیر کل شیلات هرمزگان از در اختیار گذاشتن یک باب سالن در جزیره هرمز جهت انجام امور هنری و فرهنگی برای جامعه هنری استان با همکاری بین دستگاهی اداره کل شیلات استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با حضور جمعی از جامعه هنری و هنرمندان خبر داد.

یک باب سالن در جزیره هرمز جهت امور هنری و فرهنگی از سوی شیلات هرمزگان در اختیار جامعه هنری قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، دکتر عبدالرسول دریایی با بیان اینکه این اقدام پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و با توجه به نیاز جامعه هنری به این مهم در ارستای مشارکت های فرهنگی و اجتماعی اداره کل شیلات استان صورت گرفت گفت: خوشبختانه با همکاری خوب بین دستگاهی شیلات هرمزگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و استانداری هرمزگان تفاهمنامه خوبی نیز در این زمینه منعقد شده است‌.

وی همچنین گفت: شیلات هرمزگان آماده همکاری و همراهی با جامعه هنری استان در زمینه های فرهنگ سازی مصرف آبزیان،ترویج آبزی پروری،ترویج آبزی مصرفی و پیشگیری از صید غیر مجاز و .... است و به گرمی از این قشر از جامعه برای ورود به این مهم استقبال می کند.

دریایی نقش جامعه هنری را در فرهنگ سازی و توسعه بسیار پرنگ خواند و گفت: خوشبختانه ظرفیت هنری جزیره هرمز بسیار غنی است و امید داریم این ظرفیت عظیم در ترویج صید اصولی و پایدار به یاری شیلات و جامعه بهره بردار بیایند و بی شک این اداره کل نیز متقابلا و تا سر حد امکان و توان از این مهم  استقبال و حمایت خواهد کرد.

مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه خانواده های هنرمند هرمزی نیز به نوعی با صید و صیادی در ارتباط هستند و جزیره هرمز بی شک یک جزیره جهانی است افزود: اداره کل شیلات هرمزگان از هیچ تلاشی برای خدمت به جامعه صیادی و همچنین هنرمند دریغ نمی کند.

در ادامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه   ظرفیت های شیلاتی  استان هرمزگان به خوبی محسوس است گفت: خوشبختانه اقدامات توسعه ای و پیشرفت های خوبی در  زمینه های شیلاتی  در استان هرمزگان را نیز شاهد هستیم.

دکتر رضا کمالی زرکانی با بیان اینکه این تفاهمنامه اتفاق خوبی برای فرهنگ و هنر استان است عنوان کرد: خوشبختانه شیلات هرمزگان از همان ابتدای امر حمایت های خوبی برای رخ داد این مهم داشته است.

گفتنی است در این مراسم ضمن تبادل تفاهمنامه بین دو دستگاه از سوی مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد و  اسلامی و جامعه هنری حاضر از مدیر کل شیلات هرمزگان تقدیر شد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها