پویایی منطقه آذربایجان، راهگشای گره های بازرگانی است

مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی (مس) در سفر استانی به آذربایجان شرقی در بازدید از ظرفیت‌های تولیدی و بازرگانی این استان در نشست با مدیران، پویایی منطقه آذربایجان را راهگشای گره‌های بازرگانی دانست.

پویایی منطقه آذربایجان، راهگشای گره های بازرگانی است

به گزارش مس پرس، محمدصابر شاهنوش، مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی در سفر دو روزه به آذربایجان شرقی در نشست با معاونین و مدیران در تبریز با ابراز خرسندی از پویایی و توان بالای عملیاتی معاونت بازرگانی منطقه آذربایجان، ظرفیت‌های بالفعل تبریز و استان آذربایجان شرقی در تامین مایحتاج صنعت مس را قابل توجه دانست و خاطر نشان کرد: اولویت تامین قطعات و مایحتاج مس در شرکت بازرگانی بر منطقه‌گرایی استوار است و این سیاست در تمامی ارکان شرکت دنبال می‌شود.

مدیرعامل بازرگانی مس، امر بازرگانی را یک فرآیند مدرن دانست و گفت: ما دوران سنتی را پشت سر گذاشته‌ایم و در تلاش هستیم با یکپارچگی فرآیندها و متناسب سازی اختیارات و فرایندهای تامین با شرایط حاکم بر بازار، مدت زمان تلف شده برای تامین کالای مورد نیاز خطوط تولید مجتمع‌های صنایع ملی مس را به حداقل برسانیم.
مدیرعامل بازرگانی و نایب رییس‌هیات مدیره شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات در ادامه سخنان خود از تدوین برنامه عملیاتی استرات‍ژیک در بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در شرکت خدمات بازرگانی خبر داد و گفت: ما در پاسخگویی به نیاز مجتمع‌ها، برنامه استراتژیک به همراه الزامات اجرایی را طراحی و اجرا می کنیم تا در بازه زمانی تعریف شده SLA اقلام مورد نیاز را تامین کنیم.


منطقه‌گرایی، اولویت باز گانی در تامین مواد و قطعات است
محمدصابر شاهنوش در این برنامه کاری بعد از بازدید از کارخانجات فاز یک و دو تغلیظ و همچنین واحد تولید مولیبدن مجتمع مس سونگون در نشست با مدیر و معاونین مجتمع هم طی سخنانی با اشاره به اینکه مجتمع ها خط مقدم تولید هستند و بازرگانی با ایجاد ارتباط منسجم در صدد تامین بموقع مواد و قطعات است گفت: منطقه‌گرایی و خرید محصولات داخلی، اولویت بازرگانی در تامین قطعات و مواد برای صنایع مس است و در این راستا تمرکز ویژه‌ای دارد.
وی خاطر نشان کرد: ما با یک پوست اندازی علمی و محتوایی، آماده اتفاقات بزرگ در اصلاح و متناسب سازی فرآیندها با شرایط بازار و تنگناهای بین‌المللی هستیم که با همراهی مجتمع‌ها در مسیر صحیح آن حرکت خواهیم کرد.
شاهنوش در ادامه با اشاره به وظایف بازرگانی در ساخت و بومی سازی قطعات برای صنایع ملی مس افزود: اعتقاد داریم که بایستی به ساخت و داخلی‌سازی قطعات تمرکز بیشتری داشته باشیم  و در همین راستا در صدد تقویت آن هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها