مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی:

از حمایت‌های مدیرعامل شرکت مس در ساخت و نوسازی مدارس قدردانی می‌کنم

با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، و مدیر مجتمع مس سونگون، تفاهم‌نامه احداث مدارس شهرستان ورزقان مابین شرکت مس و ...

از حمایت‌های مدیرعامل شرکت مس در ساخت و نوسازی مدارس قدردانی می‌کنم

با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، و مدیر مجتمع مس سونگون، تفاهم‌نامه احداث مدارس شهرستان ورزقان مابین شرکت مس و اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در محل فرمانداری ورزقان به امضا رسید.
پیام صدقی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه احداث و تجهیز مدارس در ورزقان و خاروانا، با قدردانی از حمایت‌های دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و مدیران مجتمع مس سونگون در زمینه مشارکت در مدرسه‌سازی افزود: با مشارکت شرکت مس ایران با اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان به‌زودی شاهد برچیده شدن تمامی مدارس ناایمن به‌ویژه مدارس کانکسی در منطقه خواهیم بود.
وی افزود: همه پروژه‌های نیمه‌تمام خیرساز را امسال با یاری خداوند تکمیل خواهیم کرد و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام که از محل منابع ملی شروع‌شده از اولویت‌های این اداره کل است.

با حمایت‌های شرکت مس فصل جدیدی در توسعه استان آغاز شده است
در ادامه این نشست، جعفر پاشایی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند شرکت صنایع مس ایران و دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس در احداث و نوسازی مدارس استان گفت: بدون شک با همکاری شرکت ملی صنایع مس ایران فصل جدیدی برای توسعه و آبادانی و ارتقای سطح آموزش در شهرستان ورزقان و بخش خاروانا ایجاد شده است.
پاشایی همچنین، خواستار مشارکت و مساعدت خیرین و سایر سازمان‌ها و نهادها در جهت تأمین نیازهای فضاهای آموزشی و تربیتی در مناطق کم برخوردار استان شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها