با هدف ارتقاء کیفیت نگهداری محصولات پگاه انجام شد:

برگزاری کمیته ساماندهی انبارها و سردخانه‌ها

جلسه فنی ساماندهی به انبارها و سردخانه‌های شرکت‌های تولیدی و توزیعی صنایع شیر ایران، برگزار شد.

برگزاری کمیته ساماندهی انبارها و سردخانه‌ها

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، کمیته ساماندهی انبارها و سردخانه‌ها با حضور ولی ملکی رئیس هیئت مدیره، محمد علی کارگر مطلق معاون تولید و جمعی از مدیران شرکت صنایع شیر ایران و علی حیدری رئیس هیئت مدیره شرکت پخش سراسری بازار گستر، برگزار شد.

در این نشست، تصمیمات استراتژیک در خصوص انبارها و سردخانه‌های موجود و همچنین احداث سردخانه‌های جدید اتخاذ و مسئولیت اجرای به شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه، سپرده شد.

ولی ملکی، رئیس این کمیته، نکاتی را در راستای بهبود روش نگهداری محصول ارائه کرده و افزود: در صورت نیاز به سرمایه گذاری در بخش و حوزه‌ای اگر طرح توجیهی و فنی همه جانبه‌ای تهیه و در هیئت مدیره شرکت‌ها تصویب شود، شرکت صنایع شیر ایران هم استقبال کرده و در راستای بهبود مستمر آن از جمله انبارها و سردخانه‌ها مساعدت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مدیران صنایع شیر ایران از شرکت پخش سراسری انتظار دارند با همکاری شرکت‌های تولیدی، وضعیت انبارها و سردخانه‌ها را سامان و بهبود بخشد.

ملکی افزود: شرکت صنایع شیر ایران، با اتکاء و بهره‌مندی از منابع انسانی شایسته‌ای که دارد، می‌تواند به شاخصه‌های بسیار مطلوبی در حوزه‌های مختلف دست پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها