چه کسانی یارانه معیشتی جدید را دریافت نکردند؟

«حسین میرزایی»، درباره چرایی عدم اعطای حمایت معیشتی کرونا به برخی از افراد، اظهار کرد: برای بسته معیشتی کرونا بودجه محدودی در نظر گرفته شده است.

چه کسانی یارانه معیشتی جدید را دریافت نکردند؟

«حسین میرزایی»، درباره چرایی عدم اعطای حمایت معیشتی کرونا به برخی از افراد، اظهار کرد: برای بسته معیشتی کرونا بودجه محدودی در نظر گرفته شده است. سخنگوی حمایت جبرانی معیشت خانوارها درباره چرایی عدم اعطای بسته حمایت معیشتی کرونا به برخی از افراد، توضیحاتی داد.

حسین میرزایی درباره چرایی عدم اعطای حمایت معیشتی کرونا به برخی از افراد، اظهار کرد: برای بسته معیشتی کرونا بودجه محدودی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه وزارت رفاه موظف شد تا ۳۴ میلیون نفر از اقشار ضعیف جامعه را شناسایی کند، افزود: باید این افراد دریافت کننده یارانه نقدی و بسته معیشتی باشند و درآمد ثابت، شغل و بیمه پردازی نداشته باشند و مجموع درآمد خانوارها کمتر از حداقل دستمزد مصوب سال باشد و همچنین حداقل گردش مالی را داشته باشند.

میرزایی تصریح کرد: افرادی که این شاخص‌ها را دارند، شناسایی و برای واریز معرفی شده‌اند، با وجود محدودیت بودجه و تعدادی که سازمان برنامه و بودجه مشخص کرده، وزارت رفاه شناسایی را انجام داده است. سخنگوی حمایت جبرانی معیشت خانوارها گفت: به دلیل محدودیت بودجه، شناسایی بیش از ۳۴ میلیون خانوار امکان پذیر نبود، به همین دلیل برخی از افراد مشمول نشدند و تمامی اطلاعات افراد را از طریق پایگاه جامع ایرانیان کسب کردیم و لیست مشمولان را بر این اساس تهیه و به سازمان برنامه و بودجه برای واریز ارسال کردیم.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها