جلسه ارزیابی پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

جلسه ارزیابی پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در تاریخ ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۹ در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

جلسه ارزیابی پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این جشنواره هرساله با حضور شرکت‌های معتبر ایرانی با محوریت ارزیابی دانشگاه صنعتی شریف و سازمان نوآوری برگزار و با استفاده از مدل الگوی TRIM به ارزیابی فرآیند نوآوری در سازمان‌ها با هدف توسعه نظام نوآوری انجام می گردد که نتیجه آن معرفی محصول برتر تجاری کشور خواهد بود.

در این جلسه گروه ارزیاب به مدیریت هادی اسدی دبیر جشنواره، اسماعیل جعفر پناه و حسام‌الدین علی پور داوران ارشد جشنواره، مشارکت داشتند.

در این نشست، پروژه «جمع کننده گاز فریون در سیستم های تبریدی «  مربوط به مدیریت تهویه و تبرید فولاد خوزستان  مورد ارزیابی قرار گرفت.

در جلسه یادشده که با مدیریت  ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه سازی شرکت فولاد خوزستان انجام شد، محمد حسین وزیری مدیر بخش انرژی و سیالات، کامران طاهر رئیس تحقیق و توسعه، محمدرضا شفیعی رئیس تهویه و تبرید، نوید علاقه مند رئیس بهپویی، امیر حسینی کلورزی رئیس بازرسی جوش و خانم مینا شینی مقدم از روابط عمومی در فرآیند ارزیابی مشارکت داشتند.

در ادامه نیز به منظور بررسی حوزه تجاری محصولات، سوالات گروه ارزیاب با مجموعه فروش به مدیریت معصومه شهنیانی ادامه یافت و سپس داده های جمع آوری شده برای صدور رای نهایی و انتخاب شرکت برتر به تهران منتقل شد.

ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات تکنولوژی و بهینه سازی شرکت فولاد خوزستان در پایان جلسه با تشکر از همکاران تلاشگر و نوآور شرکت، ابراز امیدواری کردند که با توسعه فرآیندهای نوآوری در سال آینده، شرکت فولاد خوزستان با دو یا سه محصول برتر در جشنواره شرکت خواهد نمود. این گزارش حاکی است، با حضور گروه ارزیاب و همراهی محمدرضا شفیعی رئیس واحد تهویه و تبرید از روند عملکرد دستگاه جمع‌ آوری گازهای مبرد که با ابتکار و تلاش کارکنان شرکت فولاد خوزستان ساخته شده است، بازدید میدانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها