بازدید قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان از پروژه ی بیمارستان

علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان، عصرگاه ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۹ از پروژه ی ساخت بیمارستان ٩٦ تختخوابی شرکت فولاد خوزستان بازدید کرد.

بازدید قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان از پروژه ی بیمارستان
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در این بازدید که میثم شهنیانی معاون برنامه ریزی و توسعه، مصطفی اژدری زاده مدیر پروژه های ساختمانی، پیمانکار و مسؤلان بخش های مختلف این پروژه حضور داشتند، گزارش جامعی از روند پیشرفت این پروژه ارائه گردید. 
در حاشیه این بازدید علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان اظهار داشت: پروژه ساخت این بیمارستان از جمله خدمات ارزشمند شرکت فولاد خوزستان در راستای مسئولیت های اجتماعی است که سال ها معطل و بلاتکلیف رها شده بود، لیکن با همت جناب آقای محمدی مدیرعامل پرتلاش شرکت تکمیل آن مجددا از سرگرفته شده و با سرعت مناسب و دقت مطلوبی در حال پیشرفت است. بخش مهمی از کار بر روی مقاوم سازی این بنا متمرکز شده است؛ لذا انتخاب شرکت های هلدینگ فولاد خوزستان برای تکمیل این پروژه مهم و حساس، بدلیل تعلق سازمانی و شناخت از سابقه این بنا، تصمیم کاملا مدبرانه ای بوده و امیدواریم که توسط همین عزیزان به اتمام رسانده شود. 

وی با اشاره به این نکته که خوشبختانه در همین دوره مجوزهای زیست محیطی و درمانی آن اخذ گردیده، گفت: ادای وظیفه در حوزه مسئولیت های اجتماعی که در سال های اخیر، شتاب و گستردگی قابل توجه و بی سابقه ای یافته، نشان دهنده اهتمام شرکت فولاد خوزستان و مدیریت ارشد آن به پایداری تولید در کنار توسعه استان خوزستان و خدمت به مردم شریف آن است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها