فرهاد دژپسند در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملی ایران:

دستاوردهای بانک ملی در زمینه بانکداری دیجیتال در یکسال اخیر قابل قبول است

سرعت بخشی به استقرار بانکداری دیجیتال ، اجرای کامل حاکمیت شرکتی ، افزایش نسبت تسهیلات به سپرده ها و رها سازی بانک از بار سنگین املاک و دارایی های مازاد چهار محور مهم بانک ملی ایران برای حرکت در مسیر آینده باشد.

دستاوردهای بانک ملی در زمینه بانکداری دیجیتال در یکسال اخیر قابل قبول است

فرهاد دژپسند در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملی ایران: سرعت بخشی به استقرار بانکداری دیجیتال، اجرای کامل حاکمیت شرکتی ، افزایش نسبت تسهیلات به سپرده ها و رها سازی بانک از بار سنگین املاک و دارایی های مازاد چهار محور مهم بانک ملی ایران برای حرکت در مسیر آینده باشد. دستاوردهای بانک ملی در زمینه بانکداری دیجیتال در یکسال اخیر قابل قبول است اما باید با سرعت بیشتری در این مسیر حرکت کنیم.

مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران برای دوره مالی منتهی به 29 اسفند سال 1398 با حضور  کلیه اعضا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار و  طی آن صورت های مالی بانک به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رئیس این مجمع با اشاره به این که بسیاری از فعالیت های این بانک جنبه ملی و حاکمیتی دارد گفت :عملکرد بانک ملی ایران در زمینه کاهش شعب مازاد و نیز بانکداری دیجیتال موفق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت شرکتی نیز در این بانک به خوبی در حال  پیاده سازی بوده و اکنون شرایط برای فعالیت هر چه بهتر بانک فراهم است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین به لزوم افزایش درآمدهای بانک ملی ایران در کنار کاهش هزینه ها اشاره کرد و گفت: افزایش نسبت تسهیلات به سپرده ها، استفاده هر چه بهتر از منابع موجود، رهاسازی منابع با فروش بیشتر اموال و املاک مازاد و نیز تنوع بخشی به درآمدها از الزامات تسریع در توسعه بانک ملی ایران است.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این جلسه با بیان این که بانک ملی ایران به خوبی توانسته وظایف حاکمیتی خود را انجام دهد گفت :اکنون پیاده سازی استراتژی فراگیری مالی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی پیگیری می شود و نقش بانک ملی ایران در این زمینه بسیار پررنگ است و رسالت های متعددی به ویژه در حوزه انتقال سواد مالی به جامعه برای این بانک در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از کمک های بیمارستان بانک ملی ایران در دوره شیوع کرونا تقدیر کرد و یاد و خاطره کارکنان نظام بانکی که در اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند را گرامی داشت.

در ادامه این‌جلسه دکتر حسین زاده  مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه  اقدام وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه نگاری به منظور شهید شناخته شدن کارکنان نظام بانکی جانباخته در اثر ابتلا به کرونا بسیار قابل تقدیر بود، افزود: کارکنان نظام بانکی بدون وقفه در حال خدمت رسانی به کشور عزیزمان هستند و در این راه جان خود را نیز تقدیم می کنند.

وی همچنین به اجرای طرح های بزرگ تولیدی و صنعتی با حمایت بانک ها در کشور اشاره کرد و گفت: طرح آبرسانی از خلیج فارس به کویر مرکز که با پشتیبانی مالی 10 بانک اجرا شده است، بی نظیر است و می توان آن را نمود کمک بانک ها به توسعه کشور خواند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها