قرارداد ارائه سفرهای سلامت محور بازنشستگان کشوری امضا شد؛

سفرهای سلامت محور بازنشستگان کشوری راهی برای گذر از کرونا

قرارداد ارائه خدمات گردشگری سلامت محور به بازنشستگان کشوری در مجموعه تفریحی آدران و با حضور جمعی از بازنشستگان مبادله شد.

سفرهای سلامت محور بازنشستگان کشوری راهی برای گذر از کرونا
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، صبح امروز ( پنجشنبه) با حضور محمود مرتضایی فرد مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، خادم الرضا مدیرعامل شرکت پرشین گلف و عارف نیا مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر و در جریان آیین اهدای جوایز مرحله نخست طرح یاری در مجموعه گردشگری آدران، قرارداد ارائه خدمات گردشگری سلامت محور ببن پرشین گلف و موسسه فرهنگ و هنر امضا و مبادله شد.
 
رضا خادم الرضا مدیرعامل شرکت پرشین گلف از شرکت های گردشگری وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم، گفت: در آینده نزدیک و احتمالا از اوایل نیمه دوم سال، بازنشستگان می توانند با مراجعه به سایت خاتم تور khatamtour.ir نسبت به ثبت درخواست سفرهای یک یا چند روزه  سلامت محور اقدام کنند.
 
خادم الرضا گفت: با وجود بیماری کرونا که کشور و به خصوص صنعت گردشگری را تحت تاثیر قرار داده، اجرای طرح های این چنین که با رعایت پروتکل های بهداشتی دقیق و خدمات درمانی متناسب با شرایط کنونی عملیاتی می شود، نقطه امیدواری برای حوزه گردشگری است.
 
وی تاکید کرد: با حمایت های صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا، شرکت پرشین گلف این امکان را یافته تا سفرهای سلامت محور را برای بازنشستگان اجرا کند.
 
خادم الرضا افزود: مجموعه گردشگری آدران و نظایر آن که علاوه بر اسکان، فضاهای مختلفی برای آموزش، برنامه های فرهنگی، درمان و چکاب افراد و برنامه های سلامت محور در اختیار می گذارند در این طرح دیده شده و هم در تهران و سایر استان ها از این نوع مجموعه ها استفاده خواهد شد.
 
وی گفت: این طرح هم سفرهای یک روزه و هم چند روزه را شامل می شود که مجموعه آبدرمانی محلات از آن جمله است که بازنشستگان می توانند برای چند روز از خدمات اسکان و درمانی آن استفاده کنند.
 
مدیرعامل شرکت پرشین گلف ادامه داد: در این طرح علاوه بر امکان سفر، تب سنجی در ورودی هر مکان اقامتی وجود دارد و پزشک نیز مستقر است تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهد. ضمن اینکه چکاب کامل نیز از بازنشستگان بعمل می آید.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها