وضعیت صف‌های خرید و فروش سهام شنبه ۱۵ شهریور

بازار سرمایه امروز شنبه در شروع معاملات با رشد شاخص کل رو به رو بود.

وضعیت صف‌های خرید و فروش سهام شنبه ۱۵ شهریور

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین،امروز شنبه ۱۵ شهریور شاخص کل بورس در شروع معاملات با رشد ۱۳ هزار واحدی رو به رو بود.

برترین صف های خرید در پیش گشایش بازار

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۵ شهریورماه

نماد ۶ شرکت پالایشی به مدت ۱۰ روز کاری تعلیق شد

براساس اعلام سازمان بورس نماد پالایشگاه‌های تبریز، اصفهان، بندرعباس، تهران، لاوان و شیراز به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی حداکثر تا ۲۶ شهریور به مدت ۱۰ روز کاری تعلیق شد.

فلزات اساسی امروز معاملاتی نسبتا مثبت را تجربه می‌کنند. فملی، فولاد، فخوز، کاوه و ارفع از جمله نماد‌های پر تقاضای گروه اند. فاسمین،کویر و فولای با فشار عرضه همراه اند. فباهنر و ذوب متعادل داد و ستد می‌شوند.

رشد ۱۲ هزار واحدی نماگر بورس در ۲۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در این لحظه در ارتفاع یک میلیون و ۶۴۴ واحد قرار گرفته است.

فملی، فولاد و فارس بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های حکشتی، شستا و خودرو بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۵ شهریورماه

بانکی‌ها امروز معاملاتی نوسانی و منفی را تجربه می‌کنند.دی، ونوین و سمایه با فشار فروش داد و ستد می‌شوند. وتجارت، وبصادر، وپاسار و وملل متعادل اند.

فرآورده‌های نفتی هم در نبود پالایشی‌ها با فشار عرضه همراه اند. ونفت، شسپا، شنفت، شزنگ و شپاس با افت قیمت داد و ستد می‌شوند. شرانل متعادل است.

خدمات فنی و مهندسی هم پر عرضه معامله می‌شوند. رنیک، رتکو و تابا با فشار فروش همراه اند. تپولا نماد مورد توجه گروه است. خفولا متعادل داد و ستد می‌شود.

رایانه ای‌ها هم معاملاتی پر عرضه را تجربه می‌کنند. مرقام، آپ، رتاپ و رانفور از جمله پر فروش‌های گروه اند. رافزا با افزایش تقاضا همراه است. مفاخر متعادل داد وستد می‌شود.

در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحدی (۰.۶ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۶۴۲ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۵ درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۷۶ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۸۸ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۳۴۱ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند و نماد‌های فولاد, فملی و خودرو در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود چهار هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان رسید.

در ساعت ۹:۳۰ جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به نزدیک چهار هزار میلیارد تومان می‌رسد.

بهبود مجدد تقاضا در بازار محسوس است و صف فروش سنگین خودرو نیز جمع شده است.

سیمانی‌ها هم فشار فروش را تجربه می‌کنند. سفارس٬ ستران٬ سشرق٬ سصوفی و سپا‌ها از جمله پر عرضه‌های گروه اند. سلار با افزایش قیمت همراه است. سباقر متعادل است.

در بازار امروز شاخص کل متاثر از رشد نماد‌های فارس٬ فولاد٬ فملی٬ و کگل با افزایش ۱۰۰۹۵ واحدی همراه شد. بازار در نماد‌های بزرگ حمایت شد و با پیشتازی گروه فلزی و معدنی روز پرحجمی را پشت سر گذاشت.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها