سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سه شنبه ۲۸ مرداد

بازار سرمایه امروز سه شنبه در شروع معاملات با رشد ۲۳ هزار واحدی شاخص کل روبه رو بود.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سه شنبه ۲۸ مرداد

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین ،امروز سه شنبه ۲۸ مرداد بازار سرمایه در شروع معاملات با رشد ۲۳ هزار واحدی شاخص کل رو به رو بود. 

بازار امروز با افزایش تقاضا آغاز بکار کرد.

در گروه خودرویی‌ها شاهد شکل گیری صف خرید بیش از ۴۷۳ میلیونی بروی نماد خساپا هستیم.خودرو نیز در قیمت ۴۸۷ تومان تومان با رشد حداکثری قیمت همراه است. خگستر رشد ۲ درصد دارد و در قیمت ۸۹۵ تومان در حال داد و ستد است.

در گروه بانکی‌ها نماد محبوب این روز‌ها وپارس با صف خرید بیش از ۵۱۰ میلیون سهمی در قیمت ۵۷۷ تومان همراه است.وبصادر در قیمت ۳۸۳ تومان با رشد بیش از ۴ درصد همراه است. وتجارت رشد ۳ درصدی دارد و در قیمت ۳۴۲ تومان در حال داد و ستد است.

نماد معاملاتی سیتا به علت تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت متوقف شد.

در گروه معدنی‌ها کگل با رشد ۳ درصدی قیمت همراه است.کاما در قیمت بالای ۲۴ تومان با رشد ۴ درصد در حال داد و ستد است.کروی دارایی صف خرید است.

محصولات شیمیایی امروز معاملاتی پر تقاضا را تجربه می‌کنند.پترول، شیران، تاپیکو، فارس، نوری، شکلر، شاراک، کرماشا، وپترو و شلعاب ازجمله نماد‌های مورد توجه اند. شدوص متعادل است.

شاخص کل در نیمه اول معاملات با رشد بیش از ۳۹ هزار واحد در بالاتر از سطح ۱ میلیون و ۸۵۵ هزار واحد قرار گرفت. در ساعت ۹:۴۵ نماد‌های فارس، تاپیکو، اخابر وحکشتی بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص داشته اند.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها