سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش دوشنبه ۲۰ مرداد ماه

شاخص کل بورس امروز با اُفت ۷ هزار واحدی همراه بود.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش دوشنبه ۲۰ مرداد ماه

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین ،شاخص کل بورس کار خود را با افت ۷ هزار واحدی  همراه بود و بیشتر سهام ها  با صف های فروش روبه رو هستند.

در ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد قلیل هزار و ۳۶۰ واحدی (۰.۱ درصد) در ارتفاع دو میلیون و ۸۰ هزار واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۱.۱ درصدی مواجه شد. آخرین قیمت ۱۰۵ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۵۵ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

 حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۲۱۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند و نماد‌های فملی, وغدیر و شبندر در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

در ساعت ۱۰:۲۰ جمع صف‌های خرید به حدود چهار هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۶۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید وپارس، وآیند و ونیکی به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک پارسیان نزدیک ۵۰۰ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش خگستر، برکت و شپنا در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف معدنی دماوند (کدما) به ۴.۸ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان (۵۴ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار میلیارد تومان (۴۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵۳ نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۴ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

 "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۸۰ میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه "خودرو و ساخت قطعات" با فشار فروش هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی همراه است.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها