سهام هایی با بیشترین صف‌های خرید و فروش

امروز (۱۴ مرداد) بازار سرمایه کار خود با اُفت شاخص کل آغاز کرد.

سهام هایی با بیشترین صف‌های خرید و فروش

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین ،امروز سه شنبه (۱۴ مرداد) شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار واحدی همراه بود.

امروز در جریان معاملات گروه ساختمانی سبز و پر تقاضا دنبال می‌شود. کرمان از مرز ۱۴ هزار تومان گذشت. ثشاهد همچنان صف خرید را تجربه می‌کند. سایر نماد‌ها نیز در محدوده‌های مثبت دنبال می‌شوند.

خودرویی‌ها امروز نوسانی داد و ستد می‌شوند. خپارس٬ ورنا٬ ختور٬ ختراک٬ خزر و خنصیر باافت قیمت همراه اند. خبهمن٬ خاذین٬ خکمک٬ خکار٬ خموتور٬ خپویش و خلنت مثبت داد و ستد می‌شوند. خزامیا متعادل است.

بانکی‌ها امروز معاملاتی پر تقاضا را تجربه می‌کنند. نماد‌های دی٬ ونوین٬ وپاسار٬ وسینا٬ وگردش و وملل با افزایش قیمت همراه اند. وکار پر عرضه داد و ستد می‌شود. وپارس و وشهر متعادل اند.

محصولات شیمیایی امروز معاملاتی نوسانی و مثبت را تجربه می‌کنند. شگویا و پترول پر عرضه داد و ستد می‌شود. مارون٬ شبصیر٬ شسینا٬ شصدف و خراسان با افزایش قیمت همراه اند. تاپیکو و فارس متعادل اند.

در ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از افت سه هزار و ۶۹۰ واحدی (۰.۲ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۹۸۹ هزار واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۳ درصدی مواجه شد. آخرین قیمت ۲۱۴ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۴۳ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

 حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۶۰ میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند و نماد‌های «فملی» , «شبندر» و «وبصادر» در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.

 ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به شش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

در ساعت ۱۰:۰۵ جمع صف‌های خرید به حدود هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به شش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید ونیکی، وآیند و وملل به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران ۵۳۷ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش ذوب، شگویا و خپارس در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف کاشی سعدی (کسعدی) به ۶.۶ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار میلیارد تومان (۳۹ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۹۲۰ میلیارد تومان (۶۵ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۵ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

 "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای هزار و ۸۳۰ میلیارد تومانی است که شش نماد از این گروه در جمع ۲۰ سهم پرتقاضا قرار دارند؛ در جایگاه دوم گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۶۰ میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه "پیمانکاری صنعتی" با فشار فروش ۷۰ میلیارد تومانی همراه است.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها