وضعیت بورس شنبه 4 مرداد

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در صورتی که تا پایان امشب در بازارهای جهانی اتفاق خاصی رخ ندهد، می‌‌توان در نیمه دوم معاملات فردا، شاهد بازاری مثبت بود.

وضعیت بورس شنبه 4 مرداد

به گزارش مستقل آنلاین، شاخص کل بورس آخرین روز معاملاتی هفته گذشته را با ریزش ۱۵ هزار واحدی همراه شد و در کارنامه عملکرد هفته گذشته خود بازدهی ۳ درصدی را به ثبت رساند و همانطور که انتظار می‌رفت، ریزش دلار در دو روز پایانی هفته گذشته موجب افزایش فشار عرضه در کل بازار شد.

با این حال محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه، فردا را روز اتمام اصلاح سهم‌های بزرگ دانست و گفت: اصلاحاتی که روز چهارشنبه در سهم‌های بزرگی همچون فولاد، معدنی و فلزی رخ داد فردا به اتمام می‌رسد و سهم‌های کوچک نیز اصلاحات کافی را پشت سرگذاشته‌اند، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که اگر تا پایان امشب اتفاق خاصی در بازارهای جهانی رخ ندهد، فردا به خصوص در نیمه دوم، شاهد بازاری مثبت بود.

وی ادامه داد: مساله دیگری که در روزهای اخیر مطرح بوده جنگ تجاری بین چین و امریکاست که سبب شده بازارهای جهانی منفی شوند و این مساله می‌تواند بر سهم‌های کامودیتی تاثیر منفی بگذارد.

این کارشناس سرمایه در انتها مجددا تاکید کرد: بازار فردا در نیمه اول منفی و پرعرضه خواهد بود و در نیمه دوم با غلبه تقاضا بر عرضه مثبت شدن بازار انتظار می‌رود.

منبع :تجارت‌نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها