خبرهای خوش برای بازنشستگان

نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بازنشستگان و مستمری بگیران منتظر خبرهای خوش باشند، گفت: ضروری است قبل از آنکه وضعیت معیشت کارگران تبدیل به یک معضل جدی شود به این امر رسیدگی شود.

خبرهای خوش برای بازنشستگان

به گزارش مستقل آنلاین، ولی اسماعیلی‌ تصریح کرد: پیرو جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل شستا با کمیسیون اجتماعی، با موافقت هیات امنای سازمان تامین اجتماعی مصوب شد دو درصد از سهام واگذار شده شستا به بورس برای مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی تعلق بگیرد . 

وی گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران  منتظر خبرهای خوش در آینده نزدیک باشند چرا که مجلس انقلابی جهادی عمل خواهد کرد.

 اسماعیلی  بیان کرد: در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظلله) مبنی بر همکاری دولت و مجلس برنامه ای برای استیضاح رئیس جمهور نداریم.

IMG_20200719_174910_983

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین درباره بحران‌های اجتماعی پساکرونا در ایران اظهار داشت: یکی از اولویت‌هایی که توسط کمیسیون اجتماعی مجلس مشخص شده مربوط به وضعیت کارگران و معیشت آنان است، این در حالی است که در دوران پسا کرونا شاهد معیشت ضعیف کارگران بودیم.

وی افزود: متأسفانه در دوران کرونا کارگران کشورمان آسیب‌های زیادی دیده‌اند، ضمن اینکه بیمه بیکاری هم به برخی از کارگران تعلق نگرفت.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها اساسی من در کمیسیون‌ اجتماعی آن است که قبل از آنکه وضعیت معیشت کارگران و دغدغه آنها تبدیل به معضل جدی شوند باید ورود کرده و به وضعیت کارگران فصلی هم رسیدگی کنیم.

منبع :ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها