پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز صنعت و معدن

دکتر «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد مهم، از زحمات تمامی مدیران، کارکنان و سربازان جبهه تولید در حوزه صنعت و معدن به‌ویژه صنعت مس کشور تقدیر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز صنعت و معدن

به گزارش مس پرس، متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دهم تیرماه در تقویم ایران زمین به نام روز صنعت و معدن نامگذاری شده است تا از یک‌سو یادآور نقش مهم معدن در اقتصاد کشور و از سوی دیگر فرصتی باشد برای تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های فعالان حوزه صنعت و معدن.
خوشبختانه حوزه صنعت و معدن ایران در سال‌های اخیر مسیر رو به رشد و پویایی چشمگیری در مسیر افزایش تولید، توسعه پایدار و تقویت اقتصاد مقاومتی طی کرده است؛ با این حال این بخش از اقتصاد آنچنان ظرفیت‌های فراوانی برای جهش در اقتصاد کشور و اشتغال‌زایی دارد که نیازمند برنامه‌ریزی‌های فشرده و استفاده همه‌جانبه از تمامی ظرفیت‌های انسانی و مادی است.
در این میان، شرکت ملی صنایع مس ایران با نیم قرن سابقه و با مدد تجربه‌های فراوان بر آمده از دفاع مقدس و تحریم و با تکیه بر توان داخل در مسیر توسعه و جهش تولید گام برداشته است و تجربه عملیاتی سال گذشته شرکت مس نشان داد که خواستن توانستن است چراکه برای نخستین بار این شرکت موفق به ثبت رکورد تولید بیش از 250 هزار تن کاتد در سخت‌ترین شرایط شد.
بدون شک در شرایط کنونی مدیران بخش معدن بیش از هر بخش دیگری باید فرماندهی جهش در تولید و رشد اقتصادی کشور را تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و دولت محترم و تدابیر وزارت صمت بر عهده بگیرند تا شاهد سربلندی ایران اسلامی در عرصه شکوفایی اقتصاد باشیم. در این شرایط، صنعت مس ایران از ابتدای سال جاری با یک برنامه‌ریزی دقیق و فشرده و با اتکا به تلاش مضاعف کارکنان صف و ستاد تمام همت خود را بر جهش تولید بی‌سابقه متمرکز کرده است به‌طوری‌که در سه‌ماهه نخست سال جاری در اکثر بخش‌ها رشد بیش از برنامه را ثبت کرده است و قطعاً با این انگیزه و امید روزهای خوبی دیگری برای صنعت مس کشور در سال 99 رقم خواهد خورد.
در پایان اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران و معدنکاران کشور و هم‌چنین پرسنل سخت‌کوش صنعت مس کشور که با تلاش شبانه‌روزی نقش مهم و اساسی در تحقق برنامه‌های تولیدی و توسعه‌ای دارند تبریک عرض می‌کنم و آرزوی بهروزی، سلامتی و شادی روز افزون را برای ایشان و خانواده‌های گرامی‌شان دارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها