پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت آغاز هفته معدن

معدن؛ نجات بخش اقتصاد ایران

«اردشیر سعدمحمدی» در پیامی به مناسبت آغاز هفته معدن و فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر؛ که یادآور آغاز تولید در صنعت مس است؛ از تلاش و زحمات تمامی مدیران، کارکنان و سربازان جبهه تولید در حوزه صنعت و معدن به‌ویژه صنعت مس کشور تقدیر کرد.

معدن؛ نجات بخش اقتصاد ایران

به گزارش مس پرس، متن این پیام به این شرح است:

"نخستین روز از خرداد‌ماه در تقویم ایران زمین به نام روز معدن نامگذاری شده است تا از زحمات و جانفشانی‌ها و فداکاری‌های اهالی معدن که به رغم تحریم‌ها و مشکلات فراوان در طول چهار دهه گذشته این بخش از اقتصاد ایران را پر رونق و پر تولید کردند قدردانی شود.

واقعیت این است معدن در حکم گنجی است برای برآورده کردن مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری و دولت محترم. توجه به سخنان مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر  بیانگر این است کلید واژه معدن و ظرفیت‌های فراوان این بخش نجات بخش اقتصاد ایران است، اقتصادی که در طول سال‌های گذشته بیش از پیش به طلای سیاه وابسته شده است. تاکید ایشان بر جبران عقب‌ماندگی‌ها در بخش معدن وظیفه ما معدنی‌ها را دو چندان می‌کند تا از این گنج پنهان با تعریف طرح‌های توسعه‌ای اقتصادی نهایت استفاده را بکنیم.

خوشبختانه صنعت مس ایران که نامش با آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه 1361 گره خورده است و در اوج ناجوانمردی‌ها و فشارهای بین‌المللی نخستین محصول مس آندی خود را تولید کرد این پتانسیل و ظرفیت را دارد که همچون چهار دهه گذشته در مسیر توسعه گام بردارد و روزهای درخشانی را با وجود مشکلات زیاد و با تکیه بر اعتماد به نفس داخلی و نیروهای جوان برای بخش معدن ایران رقم بزند.

کوتاه سخن آنکه صنعت مس ایران با همت تمام کارکنانش در جای جای ایران زمین به درستی مصداق شعار "ما می توانیم" است و آماده جهش تولید در کشور و ایجاد تغییر محسوس در زندگی مردم."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها