مدیرعامل فولاد خراسان در بازدید از روند ساخت کارخانه آهک:

مشکلات نباید مانع پیشرفت پروژه ها شود

مدیرعامل «مجتمع فولاد خراسان» در بازدید از مراحل اجرایی کارخانه در حال احداث آهک شرکت فولادیار گفت: حلقه های تامین برای تولید فولاد باکیفیت و با تکیه بر توانمندی های داخلی و پتانسیل های سرزمینی بایستی تکمیل شود و مشکلات موجود نباید مانع پیشرفت این پروژه ها شود.

مشکلات نباید مانع پیشرفت پروژه ها شود

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، کسری غفوری همچنین با بیان این که نگاه فولادخراسان به شرکت «فولادیار» از جنس نگاه به آینده وموفقیت همکاران سهام دارمان است، افزود: با این نگاه برطرف کردن موانع کار این شرکت و توجه به نیازهای آن برای ما حائز اهمیت است.

وی در جریان بازدید از روند اجرایی ساخت کارخانه آهک شرکت فولادیار ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این کارخانه آهک، نیاز فولادخراسان به آهک در منطقه و با استفاده از منابع خود شهرستان نیشابور مرتفع شود.

غفوری در جمع معاونان و مدیران فولاد خراسان، کارکنان شرکت فولادیار و دست اندر کاران پروژه افزود: امروز بیش از همیشه فولاد خراسان در کنار توسعه و پایداری خود و به عنوان معین اقتصادی به دنبال  ایفای «مسئولیت های اجتماعی» و «اشتغال زایی پایدار» در منطقه است و حمایت از شرکت فولادیار و ایجاد  حلقه های تامین مواد اولیه در حوزه بومی را با این نگاه دنبال می کنیم.

در این بازدید مدیرعامل شرکت فولادیار ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه مجتمع فولاد خراسان درگذشته و حال و قدردانی از نگاه دکتر غفوری به تعامل با شرکت فولادیار به عنوان یکی از بازوهای مجتمع و عضوی از خانواده فولاد خراسان، گزارشی مختصر از عملکرد این شرکت و روند آماده سازی پروژه  کارخانه آهک ارایه کرد.

موسوی با اشاره به زمان بهره برداری از این کارخانه افزود: امیدواریم  طبق برنامه ریزی انجام شده،  تا شهریور ماه سال 1400 شاهد بهره برداری از این کارخانه باشیم و به اندازه­ی خود در رفع نیاز های محلی ومنطقه ای و حتی سرزمینی و ایجاد اشتغال نقش داشته باشیم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها