پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی؛

وظیفه خطیر روابط عمومی در سال جهش تولید

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدرو پیامی؛ 27 اردیبهشت ماه؛ «روز ارتباطات و روابط‌عمومی» را گرامی داشت.

وظیفه خطیر روابط عمومی در سال جهش تولید

به گزارش مس پرس متن پیام به این شرح است:

*به نام خدا*

«روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» فرصتی است ارزشمند تا از زحمات تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی، که به تعبیر مقام معظم رهبری نمایانگر اوضاع داخلی یک سازمان از یک سو  و منعکس کننده مسائل درون آن نهاد هستند، قدردانی شود.
فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی با قلم خود وظیفه خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند و این روزها این وظیفه مهم را در در شرایطی انجام می‌دهند که رسانه‌ها در شبکه‌های مجازی قارچ‌گونه می‌رویند و گاه بر طبل اخبار کذب و دروغ می‌کوبند و گاه بر شایعه‌پراکنی و انشار اخبار بی اصل و اساس. ولی در این میان رسانه‌هایی هستند که با چشم و گوش باز اقدام به تولید محتوا و بازنمایی خدمات و اقدامات بنگاه‌ها و سازمان‌هایی می‌کنند که در شرایط سخت تحریم به دست آمده است.
بدون شک خدمات و رکوردهای تولید و توسعه‌ای که شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان پیشران موتور اقتصادی کشور در سال رونق تولید به دست آورد بدون وجود یک روابط عمومی فعال و پویا  در سطح جامعه انعکاس نمی‌یافت و موجب ایجاد شور و شوق و امید در میان مردم عزیز کشورمان نمی‌شد.
روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران بر خود لازم می‌داند که با تعهدی مسئولانه و با همت و تلاشی مضاعف در سال جاری که به نام جهش تولید مزین شده است با انعکاس به موقع اخبار و خدمات کارگران و کارکنان صف و ستاد که متعهدانه در مسیر جهش تولید گام بر می‌دارند  قدم کوچکی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهش تولید و ایجاد تغییر محسوس در زندگی مردم بر دارد.
اینجانب بار دیگر فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان روابط عمومی کشور به ویژه کارمندان متعهد و پرتلاش روابط عمومی شرکت مس و مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون و باشگاه‌های ورزشی صنعت مس در استان کرمان و آذربایجان شرقی تبریک می‌گویم و برای همه آنها و خانواده‌های گرانقدرشان آرزوی بهروزی و تندرستی از درگاه خداوند دارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها