دومین دوره جایزه ملی آرمان برتر برگزار شد

دومین جشنواره و جایزه ملی آرمان مرتبط در حوزه روابط عمومی با همکاری فعالان فرهنگی، مدیران روابط عمومی و اهالی رسانه و خبر دوشنبه (25 آذر ماه) همزمان با روز پژوهش در دانشکده خبر برگزار شد.

 دومین دوره جایزه ملی آرمان برتر برگزار شد

IMG_20191217_122955_678

IMG_20191217_123000_229

گفتنی است این جشنواره با حضور جمعی از نخبگان و تاثیرگذاران حوزه‌های مختلف جهت تجلیل و تقدیر از مدیران برتر برگزار شد. ​

در ادامه این همایش دفتر همکاری های بین المللی منطقه ای جشنواره آرزوهای رنگی و همچنین دفتر مسئولیت اجتماعی به وسیله جواهر پور، دکتر صدیقیان، دکتر افشار، دکتر معدنی پور، دکتر منصوریان و پروفسور باهر افتتاح شد.

این جشنواره با همکاری موسسه فرهنگ سازان زندگی سبز، دپارتمان توسعه ارتباطات دانشکده خبر، دپارتمان خانه مسئولیت اجتماعی دانشکده خبر، ماهنامه دیدگاه هنر، پایگاه خبری دیدگاه برتر مدیریت و همچنین با حضور جمعی از نخبگان و تاثیر گذاران حوزه های مختلف جهت تجلیل و تقدیر از مدیران برتر برگزار شد.

طی برگزاری این مراسم از سفیران آرزوهای رنگی تقدیر و تجلیل شد و جشن یک سالگی سامانه جامعه روابط عمومی نوین ایران نیز برگزار شد.

دومین جشنواره و جایزه ملی آرمان  با حضور جمعی از کودکان کشور افغانستان ساکن ایران برگزار شد و کودکان به نقاشی آرزوهای خود پرداختند و در پایان برخی از مسئولان حاضر در جشنواره به این آرزوها جامه عمل پوشاندند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها