کاهش ۴ درصدی تولید گندله در فروردین ۹۹

شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی کشور نخستین ماه سال ۹۹ را با کاهش چهار درصدی تولید گندله در مقایسه با فروردین پارسال آغاز کردند.

کاهش ۴ درصدی تولید گندله در فروردین ۹۹

به گزارش روز پنجشنبه سایت خبری تحلیلی معدن ۲۴، مجموع تولید گندله سازان در فروردین ماه امسال سه میلیون و ۶۶۱ هزار و ۶۷۸ تن بود که در مقایسه با فروردین پارسال افت چهار درصدی نشان می دهد.

برپایه این گزارش، در ماهی که گذشت فولاد مبارکه با ۶۰۸ هزار و ۱۰۱ تن تولید گندله (افت ۹ درصدی )، فولاد خوزستان با ۵۳۶ هزار و ۷۴۳ تن تولید گندله (افت یک درصدی )، شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با ۵۵۰ هزار و ۵۵۵ تن تولید (افت پنج درصدی) و فولاد خراسان با ۴۳ هزار و ۱۴۷ تن تولید (افت ۳۹درصدی) ثبت کردند.
همچنین در این مدت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با یک میلیون و ۲۶ هزار و ۳۳۹ تن تولید بیشترین آمار تولید را در بین گندله سازان ثبت کرد، هرچند در همسنجی با پارسال سه درصد کاهش نشان می دهد.
در ماه نخست سال ۹۹، اپال پارسیان سنگان ۲۸۹ هزار و ۳۳۶ تن تولید (افت ۶ درصدی ) داشت و فولاد سنگان خراسان با تولید ۲۳۱ هزار و ۲۹۴ تنی (رشد هشت درصدی) و صبانور با تولید ۴۴ هزار و ۸۷۲ تن (رشد ۱۳ درصدی ) داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها