کاهش نرخ بیکاری در استان تهران

مستقل آنلاین/استاندار تهران گفت: استان تهران در 3 ماهه نخست سال 98 در زمره معدود استان های کشور بود که کاهش نرخ بیکاری را در آن مشاهده شده است.

کاهش نرخ بیکاری در استان تهران

 انوشیروان بندپی استاندار تهران در پنجاه و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران، با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان تهران در سه ماهه نخست سال 98، اظهار کرد: بر اساس آمار منتشره از سوی مرکز آمار نرخ بیکاری استان تهران در مقطع زمانی 3ماهه نخست سال 98 در مدت مشابه سال 97  به میزان 2/2 در صد کاهش داشته است.

وی افزود: بر طبق این آمار میزان نرخ بیکاری در سه ماهه نخست سال 97  عدد 12/3 بود که در سه ماهه نخست سال 98 به 10/1 درصد کاهش یافته است.

استاندار تهران تصریح کرد: روند کاهشی نرخ بیکاری در سه ماهه نخست سال 98 مرهون تلاش های همه دست اندرکاران جوزه کسب و کار اعم از بخش خصوصی و دولتی است و این روند باید تداوم پیدا کند.

وی بیان کرد: استان تهران در 3 ماهه نخست سال 98 در زمره معدود استان های کشور بود که کاهش نرخ بیکاری را در آن مشاهده شده است. 

بندپی اظهار کرد: در حال حاضر عمده مشکل ما در شهرک های صنعتی تامین امکانات زیرساختی  نظیر آب و برق است  و البته  در صنعت برق با مشارکت بخش خصوصی  پروژه های احداث پست  1000 و 500 مگاواتی را در دستور کار داریم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها