برای ارتقای سیستم ترمینال جدید فرودگاه کیش 400 میلیارد تومان هزینه شد

از سال 84 طبق مصوبه سازمان منطقه آزاد کیش هزینه صدور سند مالکیت پرداخت شد ولی از سالهای گذشته هیچ همتی نسبت به صدور این مجوزها صورت نگرفت.

برای ارتقای سیستم ترمینال جدید فرودگاه کیش 400 میلیارد تومان هزینه شد
با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تحویل 22 سند از 500 سند مالکیت به صاحبان غرفه های مرکز تجاری کیش، دوشنبه 22 بهمن آغاز شد و تا پایان سال جاری تمام مالکین غرفه ها، صاحب سند مالکیت خواهند شد. 
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  ابوالفضل ملک لو سرمایه گذار مرکز تجاری کیش ضمن قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین صبوری مالکین غرفه ها که در این سالها اجازه دادند پیگیر مشکلات اسناد مالکیت غرفه ها باشیم اظهار داشت: از سال 84 طبق مصوبه سازمان منطقه آزاد کیش هزینه صدور سند مالکیت پرداخت شده است ولی از سنوات گذشته هیچ همتی نسبت به صدور این مجوزها نبوده که خوشبختانه با تدبیر و همت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این مهم محقق شد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دوشنبه 22 بهمن در مراسم تحویل اسناد مالکیت به صاحبان غرفه های مرکز تجاری کیش با گرامیداشت چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ گفت: امروزه پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان مرهون و مدیون خون شهدا است.

غلامحسین مظفری پنج اصل " پاکدستی، شفافیت، مردم داری،خدمت صادقانه به مردم و کمک برای سرمایه گذاران توانمند" را به عنوان محورهای اساسی فعالیت سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و خاطر نشان کرد: بر مبنای این پنج اصل تیم کاری و فضایی که در جزیره کیش حاکم بود برای پیشبرد اهداف تعیین شده با اراده و باور قلبی و توکل به خدا کار خود را آغاز کرده ایم.

وی افزود: پروژه های نیمه تمام و متوقف شده در سطح جزیره کیش و موارد مشابه از موضوعات لاینحل نبود و با همکاری اعضای شورای تامین و امام جمعه کیش از تمام توان و ظرفیت برای حل مشکلات موجود و راه اندازی مجدد پروژه های نیمه تمام و متوقف شده استفاده کرده ایم. 

مظفری با تاکید بر لزوم توجه سازمان به درآمدهای پایدار و بلند مدت گفت: نباید برای تامین هزینه های جاری دست به اقداماتی زد که آثار آن در بلند مدت به نفع جزیره نباشد و در این خصوص نیز صدور مجوز ساخت مراکز تجاری جدید در کیش متوقف شده است.

غلامحسین مظفری؛ سازمان، سرمایه گذاران و مردم را به حلقه های یک زنجیر متصل به هم معرف کرد و افزود: حلقه های زنجیر که از سازمان شروع می شود و به مردم ختم می شود اگر جایی این حلقه از زنجیر با مشکل مواجه شود سیستم دچار بحران خواهد شد در واقع با جلب رضایت مردم می توانیم به کسب و کارها رونق دهیم.

مظفری با بیان اینکه احیای جایگاه و اعتبار سرمایه گذاران برای سازمان منطقه آزاد کیش حائز اهمیت است افزود: برای ارتقای سیستم ترمینال جدید فرودگاه کیش چهارصد میلیارد تومان بیشتر هزینه شده است تا بتوانیم آخرین تجهیزات را وارد کنیم و پروژه های زیر ساختی را با برنامه ریزی بلند مدت سی ساله تعریف کرده ایم تا شاهده اجرای پروژه های جدید و با کیفیت در جزیره کیش باشیم.

ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه اگر امروز شاهده این اتفاق خوشایند هستیم مدیون حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیری دلسوز، ساده زیست و مردمی که برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده امام جمعه کیش، با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد کیش در سالروز چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی چنین اقدامی مسرت بخشی را انجام داده اند بسیار کار مبارکی است که این اقدام  باعث آرامش فکر و خیال سرمایه گذارانی شد که سرمایه خود را به جزیره آورده اند.

حسن زاده در خصوص متوقف شدن صدور مجوز مراکز تجازی افزود: مراکز تجاری باید مدیریت شود و با گسترش بخش های دیگر بتوانیم توسعه متوازن و متناسب در شهر داشته باشیم. 

رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش ضمن تشکر از تلاش های سازمان منطقه آزاد کیش افزود: امروز شاهده به ثمر رسیدن تلاش های هستیم که با همدلی، انسجام و اتحاد سند های مرکز تجاری در اختیار مالکین قرار گرفت.

گفتنی است با  توسعه  مرکز تجاری کیش 700 واحد تجاری فعال دیگر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

شایان ذکر است در این مراسم غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، سعید پور علی معاون اجتماعی و فرهنگی، محمد پور سینا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و محمود افتاده مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران عامل شرکت های تابعه، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده امام جمعه کیش، ابوالفضل ملک لو سرمایه گذار و اعضای هیئت مدیره  مرکز تجاری کیش  و مسئولین محلی نظامی و انتظامی جزیره کیش حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها