امضای تفاهم نامه همکاری بین ایمپاسکو و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

با هدف احیاء، فعال سازی و توسعه معادن کوچک و متوسط؛ تفاهم نامه همکاری بین ایمپاسکو و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری بین ایمپاسکو و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین
به گزارش سرویس اقتصادی مستقل آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، آیین امضا تفاهم نامه همکاری احیاء، فعال سازی و توسعه معادن کوچک و متوسط مقیاس بعد از ظهر امروز با حضور خداداد غریب پور؛ رییس هیات عامل ایمیدرو، وجیه اله جعفری؛ مدیرعامل ایمپاسکو و غلامرضا سلیمانی؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در محل ایمیدرو برگزار شد.

این تفاهم نامه با هدف فعال سازی معادن کوچک و متوسط مقیاس از طریق بهره ­برداری هلدینگ سرمایه گذاری صدر تامین و شرکت های تابعه از ظرفیت های معادن کوچک و متوسط مقیاس منعقد شده است.
بنابر این گزارش، تامین مواد اولیه و خوراک واحدهای فرآوری و صنایع معدنی این هلدینگ با در نظر گرفتن کلیه امکانات دو طرف­ از قبیل فناوری­ های موجود، منابع مالی، داده­ها، اطلاعات و نیروی انسانی مورد توجه است.
شناسایی معادن کوچک و متوسط اولویت­ دار بر مبنای نیاز شرکت سرمایه ­گذاری صدر تامین و شرکت های تابعه با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش، حمایت و اجرای طرح ­های تولیدی و تحقیقاتی مشترک و توسعه همکاری­ های مشترک ملی و بین المللی از مفاد این تفاهم نامه است.

همچنین از دیگر بندهای این تفاهم نامه می توان به همکاری در زمینه فناوری اطلاعات، رفع نیازهای طراحی و مهندسی، احداث زیرساخت ها و همکاری در زمینه خرید محصولات تولیدی معادن کوچک و متوسط توسط شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و شرکت های تابعه و … اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به نمایندگی از ایمیدرو، اجرای این پروژه را بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها