طرح‌ های توسعه معدنی شرکت مس ارزشی بالغ بر یک‌و‌نیم میلیارد دلار دارد

طبق اظهارات دکتر خداداد غریب‌پور معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو، شرکت مس در سال جاری عملکرد خوبی داشته و سال 98 سال خوبی برای معدن و صنایع معدنی بوده است.

طرح‌ های توسعه معدنی شرکت مس ارزشی بالغ بر یک‌و‌نیم میلیارد دلار دارد

به گزارش سرویس اقتصادی مستقل آنلاین رئیس هیأت عامل ایمیدرو گفت: شرکت مس علاوه بر رشد در حوزه تولید موفق به رونق بخشیدن به  فروش و صادرات محصولات شده است.

غریب پور با اشاره به این‌که شرکت مس در پیش بردن طرح‌های توسعه خود در سال جاری موفق عمل کرده است اظهار داشت: تا پایان امسال طرح افزایش ظرفیت کارخانه ذوب خاتون‌آباد به افتتاح می‌رسد.
وی با اشاره به این‌ موضوع که طرح‌های توسعه معدنی ارزشی بالغ بر یک‌و‌نیم میلیارد دلار دارد گفت: از طرح‌های مهم و ملی  که قرار است انجام دهیم طرح انتقال آب از خلیج فارس است که فاز نخست آن به صنایع استان کرمان و یزد می‌رسد.
رئیس هیأت عامل ایمیدرو با اشاره به رویداد اینوماین گفت: برای همکاری و ارتباط بر مبنای نیازهای فناورانه و کاربری شرکت‌های بزرگ معدنی با شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش بسیاری کردیم.

وی ادامه داد: به شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کردیم تا هر تحقیق یک مسأله کاربردی را حل کند، بر این مبنا نیازهای فناورانه شرکت‌ها را اصلاح کردیم.

غریب‌پور در پایان گفت: در این زمینه هم شرکت مس در سال جاری با شرکت‌های دانش‌بنیان ارتباط خوب و کاربردی برقرار کرده و به نتایج خوبی در حوزه بومی‌سازی نیازها دست‌یافته است. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها