بانک رفاه پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان را در دستور کار قرار داده است

بانک رفاه روز به روز با یک برنامه ریزی منظم و هماهنگ به تنوع خدمات شایسته خود به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی می افزاید.

بانک رفاه پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان را در دستور کار قرار داده است

تسهیلات و شرایط ویژه بانک رفاه برای مستمری بگیران

به گزارش سرویس اقتصادی مستقل آنلاین بازنشستگان و مستمری بگیران از مهم‌ترین اقشار اجتماع هستند که کمک به منزلت این قشر بسیار اهمیت دارد.
ارتقای وضعیت معیشتی و بهبود زندگی بازنشستگان در اولویت فعالیت بانک رفاه قرار دارد.
بانک رفاه با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ روز به روز به تنوع خدمات شایسته به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی افزوده است. این میزان از تمرکز ارائه خدمات به مستمری‌بگیران با هیچ بانکی قابل قیاس نیست؛ درکنار ارائه خدمات مختلف بانکی به عموم مردم، تسهیلات و شرایط ویژه بانک رفاه برای مستمری بگیران از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گزارش مستقل آنلاین به منظور خدمات رسانی هدفمند به طیف گسترده مشتریان، مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) ایجاد شده تا امکان برقراری ارتباط با بانک از طریق کانال های ارتباطی مختلف مانند تلفن مستقیم، نمابر، ایمیل و پیام کوتاه فراهم شود و هدف از این تعامل دوسویه و مستقیم برطرف کردن مشکلات و نیازهای مشتریان و از جمله بازنشستگان شناسایی و رفع آنها است.

تسهیل ارائه خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان

بانک رفاه کارگران با هدف تسهیل ارائه خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، خدمات نوین بانکداری را در مجموعه خود گسترش داده است، به عنوان مثال  بازنشستگان می‌توانند فیش حقوقی  خود را از طریق پایانه های خودپرداز بانک رفاه که موجب آسودگی بازنشستگان و صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها می‌شود، دریافت کنند.
به گزارش مستقل آنلاین بانک رفاه پرداخت به موقع حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی، ارائه تسهیلات با شرایط خاص و ارائه طرح های اعتباری مختلف به این قشر از مشتریان همواره در دستور کار این بانک قرار داده تا مدافع حقوق بازنشستگان و بیانگر صدای آنان باشد. 

یکی از طرح هایی که مورد استقبال مستمری بگیران و بازنشستگان مورد قرار گرفت، طرح تسهیلاتی کرامت است. در این طرح بازنشستگان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی توانستند جهت مصارفی چون تهیه مصالح ساختمانی برای تعمیرات واحدمسکونی، هزینه درمان، تحصیل، تهیه جهیزیه، ازدواج فرزند، مسافرت‌های زیارتی و سیاحتی و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی تسهیلات دریافت کنند.

 کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان «کاراکارت» که توسط بانک رفاه کارگران به بازنشستگان نیز تعلق گرفت یکس دیگر از قدم‌هایی بود که در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفع نیازهای بازنشستگان برداشته شد.
بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران نیازمند عزمی ملّی و تلاش همگانی است. از این رو بانک رفاه در تعاملی مثبت و سازنده با نهادهای مربوطه از تمام ظرفیت های موجود برای این امر مهم استفاده می‌‌کند./ایلنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها