دلار نخرید؛ ضرر می‌کنید

در هیاهوی افزایش خریدهای هیجانی در بازار ارز، دلال‌های خیابان فردوسی به مردم توصیه می کنند که الان وقت خرید نیست و به احتمال قوی بانک مرکزی قیمت‌ها را به شدت کاهش خواهد داد. قیمت دلار و سکه در بازار آزاد طی روزهای اخیر درحالی سیر صعودی را طی می کند که کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار معتقدند هیچ دلیل اقتصادی برای افزایش قیمت‌ها وجود ندارد و تنها دلیل گرانی های اخیر جو روانی حاکم در بازار است./تسنیم

دلار نخرید؛ ضرر می‌کنید

کف بازار ارز چه خبر است؟

تحریک فروشندگان خانگی دلار! 

گزارش‌ها حاکی است، در هیاهوی افزایش خریدهای هیجانی در بازار ارز، دلال‌های خیابان فردوسی به مردم توصیه می کنند که الان وقت خرید نیست و به احتمال قوی بانک مرکزی قیمت‌ها را به شدت کاهش خواهد داد. 

قیمت دلار و سکه در بازار آزاد طی روزهای اخیر درحالی سیر صعودی را طی می کند که کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار معتقدند هیچ دلیل اقتصادی برای افزایش قیمت‌ها وجود ندارد و تنها دلیل گرانی های اخیر جو روانی حاکم در بازار است.

فعالان بازار ارز می گویند: قیمت ارز در تمام دنیا به شدت تحت تاثیر شایعات و اخبار قرار می گیرد؛ طبیعی است که بعد از افزایش قیمت بنزین و اتفاقاتی که در هفته های اخیر رخ داد،‌ قیمت ارز تغییر کند.

رئیس کل بانک مرکزی هم البته معتقد است که گرانی قیمت بنزین در افزایش قیمت ارز تاثیر داشته است.

همتی با تأکید براینکه جو روانی حاکم در داخل و فضاسازی‌ها از خارج کشور سیر نزولی قیمت ارز را صعودی کرد، گفت: به تدریج ثبات را به بازار ارز بازمی‌گردانیم و امیدواریم مانند گذشته به تدریج شرایط بازار ارز را کنترل و ثبات را در نرخ‌ها حاکم کنیم./تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها