با اتکا به رویکر صنعت "تولید گرا" می‌توان از وابستگی به نفت خارج شد

هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در کل مجموعه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بین‌المللی صنعت تاسیسات، ملموس است و اینگونه احساس می‌گردد که؛ رویکردی مدبرانه و مبتنی بر تولیدگرایی و پویایی صنعت، در مدیریت هوشمندانه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دیده می‌شود.

با اتکا به رویکر صنعت "تولید گرا" می‌توان از وابستگی به نفت خارج شد

معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده مردم شبستر، طی بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تهران، در گفتگویی رسانه‌ای تاکید کرد: با اتکا به رویکر صنعت "تولید گرا"، در حال فاصله گرفتن از بودجه‌ریزی متکی بر نفت هستیم.

آقاپور در بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تاسیسات در غرفه "شرکت دانش بنیان پاکمن" طی گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در کل مجموعه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بین‌المللی صنعت تاسیسات، ملموس است و اینگونه احساس می‌گردد که؛ رویکردی مدبرانه و مبتنی بر تولیدگرایی و پویایی صنعت، در مدیریت هوشمندانه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دیده می‌شود. وی این شیوه مدیریتی را حرکتی پرشتاب به سوی توسعه پایدار، دمیدن روحی تازه به جان و جوهره صنعت و رونق روز افزون به کسب و کارهای نو ارزیابی کرد.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با ذکر این نکته که؛ نمایشگاه بین‌المللی، همانند عرصه نمایش و زمین فوتبال، همگی تحت لوای یک مربی، به فکر یک بازی جذاب و دیدنی هستند، گفت: آشتی دانشگاه و صنعت با به نمایش گزاردن توانمندی‌هایشان در عرضه دستاوردهای علمی و فنی و مهندسی، نشانگر اوج توانمندی و پیشرفت‌شان بوده و در شرایط فعلی، تنها راه برون‌رفت از تنگناها، داشتن دغدغه و توجه جدی به رونق صنعت تولید داخلی و فاصله گرفتن از بودجه‌ریزی متکی بر صادرات نفت می‌باشد.

وی تصریح داشت: زمینه‌سازی در توسعه و پیشرفت صنعتی 

و توجه بنیادی به آن و همچنین اولویت‌بخشی به صادرات در بازارهای جهانی، می‌تواند گره‌گشای وضعیت اقتصادی تحت تاثیر فشارهای تحریم باشد.

این نماینده مجلس در خاتمه اذعان کرد: احیای فرصت برای صنایع تولیدی با فرصت دادن به نخبگان دانشگاهی، توجه کافی و وافی به فعالان دانش‌بنیان و گام نهادن در مسیر بسط دادن اقتصاد دانش‌بنیان‌ها و در نهایت حذف موانع و بروکراسی اداری و رفع چالش‌های ساختاری در حوزه صنعت، از محوری‌ترین برنامه‌های پیش روی مجلس می‌باشد؛ که تاکنون در این‌باره گام‌های موثر و مستحکمی با هدف رونق‌بخشی در حمایت از صنایع برداشته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها