چاپ پلات و لمینت و اکو سالونت را آنلاین سفارش دهید!

چاپ به انواع مختلفی از جمله افست و دیجیتال تقسیم‌بندی شده که هر یک مزایا و معایب خود را دارد اما به طور کلی چاپ دیجیتال برای چاپ طراحی‌ها و تصاویر دیجیتالی بر روی اجسام به منظور عینیت بخشیدن به آن است و به طور کلی این نوع چاپ از چاپ افست حرفه‌ای‌تر بوده و مقرون به صرفه از نظر زمان می‌باشد.

چاپ پلات و لمینت و اکو سالونت را آنلاین سفارش دهید!

این روزها همه کم و بیش با مزایای چاپ دیجیتال آشنایی دارند زیرا حجم و سرعت کارها به قدری افزایش یافته که کسی تصورش را هم نمی‌کند که بخواهد نامه‌ای را دست‌نویس کند یا با ماژیک روی مقوا مطلب بنویسد. بنابراین همه به فناوری تایپ، تکثیر و چاپ رو آورده‌ایم اما چگونه راحت و بی دردسر کار چاپ خود را انجام دهیم؟ سفارش خود را به چه کسی بدهیم؟ از کجا معلوم که شرکت طرف قرارداد ما به دنبال جلب رضایت مشتری باشد؟

حتماً می‌دانید که چاپ به انواع مختلفی از جمله افست و دیجیتال تقسیم‌بندی شده که هر یک مزایا و معایب خود را دارد اما به طور کلی چاپ دیجیتال برای چاپ طراحی‌ها و تصاویر دیجیتالی بر روی اجسام به منظور عینیت بخشیدن به آن است و به طور کلی این نوع چاپ از چاپ افست حرفه‌ای‌تر بوده و مقرون به صرفه از نظر زمان میباشد.

 

چاپ پلات و لمینت و اکو سالونت چیست و چه کاربردی دارد؟

پلات یکی از انواع چاپ دیجیتال است و به عنوان چاپ عریض یا چاپ تصاویر با عرض بالا تعریف می‌شود. چاپ پلات مخصوص فضای داخلی و با جوهر پایه آب بر روی کاغذ است و به دلیل مقاومت کم کاغذ، معمولاً با لمینت پوشانده می‌شود. شاید تاکنون در این مورد تحقیق و بررسی نکرده باشید اما کیفیت ۵ برابری چاپ توسط دستگاه پلات در مقایسه با چاپ بنر و همچنین برتری چشم‌گیر پلات از لحاظ بصری باعث شده تا کسانی که زیاد با چاپ سر و کار دارند، برای کارهای عریض چاپ پلات را ترجیح دهند.

چاپ اکو سالونت

میتوان به عنوان یک چاپ مدرن و ایدال از چاپ اکو سالونت نام برد.چاپ اکو سالونت کیفیتی بالاتر از چاپ سالونت داردکه این امر بخاطر جوهر اکو سالونت میباشد از چاپ اکو سالونت برای چاپ تبلیغات محیطی در ابعاد بزرگ و کیفیت بالاتر استفاده میشود

برای چاپ استیکر،کاغذ دیورای،وینیل،سولیت،کاغذ pp،بوم،و نیز دکوراسیون منزل از این جوهر بخاطر دقت و کیفیت بالا استفاده میشود

 

قیمت و سرعت همراه با کیفیت، مساوی است با یک چاپ حرفه‌ای

اگر به تازگی قرار است کار چاپ عریض داشته باشید و یا کارتان طراحی و گرافیک است، بهتر است بدانید که پلات و لمینت و اکو سالونت  بسیاری از نیازهای شما در چاپ را برطرف می‌کند و خاطرتان از جهت کیفیت کار راحت است اما موضوع قیمت و سرعت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر قرار باشد کار دیر به دستتان برسد یا قیمت بالایی برای پلات لمینت بپردازید، استفاده از آن منطقی نیست چون زمان در کارهای گرافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مرجع چاپ دیجیتال ایران را بشناسید

در واقع با کمی تأمل متوجه می‌شوید که تنها علم به کیفیت کار بالای پلات و لمینت کافی نیست و باید به دنبال یک چاپخانه درست و حسابی برای ثبت سفارش‌های خود باشید. حالا بیاید تصور کنیم چقدر خوب می‌شد اگر جایی بود که بدون نیاز به مراجعه، کارهای ثبت سفارش را انجام می‌داد و خیالمان از سرعت و قیمت آن هم جمع بود حتی تصور این مسأله هم لذت‌بخش است که نیازی به تحمل خیابان‌های شلوغ و پر ترافیک و هدر دادن زمان نداشته باشیم؛ اما بد نیست بدانید که این تصور با تلاش‌های مجتمع چاپ ایران کهن محقق شده و امروز این مجموعه حرف اول را در پلات و لمینت و اکو سالونت  در ایران می‌زند و به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز چاپ کشور شناخته شده است.

 

چرا ایران کهن بهترین است؟

اینکه چرا مجتمع چاپ ایران کهن توانسته با 24 سال کار همچنان مشتریان قدیمی خود را حفظ کند و روز به روز تعداد مشتریانش بیش‌تر شود، چند دلیل اساسی دارد. اول اینکه در این مجموعه تنوع محصولات و کار بسیار بالاست و شما ضمن اینکه سفارش خود را به صورت غیرحضوری ثبت می‌کنید، خیالتان از دغل‌بازی جمع است چون این مجموعه قبلاً برادری‌اش را بارها و بارها ثابت کرده است. مجتمع چاپ ایران کهن نه تنها بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها را در قبال انجام سفارش‌های شما دریافت می‌کند، بلکه کیفیت محصولات را تضمین کرده و هدفش جلب رضایت مشتری است به همین خاطر نظرسنجی‌ها و بررسی‌های لازم برای تأیید رضایت شما انجام می‌شود.

 

آیا ایران کهن حرف اول پلات و لمینت و اکو سالونت  را می‌زند؟

اگر باور ندارید می‌توانید یک بار امتحان کنید تا معجزه‌ی کار چاپ این مجموعه به خصوص در پلات لمینت و اکو سالونت را از نزدیک ببینید. البته حتماً از کیفیت و سرعت آماده‌سازی محصول خود در این مجموعه به وجد خواهید آمد. مجتمع چاپ ایران کهن

امکان چاپ پلات روی رول کوتد، فتوگلاسه ، کالک، تحریر ، پشت چسب‌دار PePe و همچنین چاپ پلات روی پارچه‌ بوم و ...را  تا عرض 150 سانتی متر دارد همچنین امکان چاپ روی مش و وینیل با جوهر EcoSolvent قابل شستشو وجود دارد.

راستی اگر همین الان طریقه چاپ شاسی یک بنر یا پلات روی دستتان مانده که نمی‌دانید چطور آن را نصب کنید، می‌توانید این کار را نیز به مجتمع چاپ ایران کهن بسپارید و از شرّ نگرانی انجام، نصب و راه‌اندازی بنر و پلات در محل مورد نظرتان راحت شوید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها