فرصت استثنایی برای علاقه مندان به نمایش های هوایی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نمایشگاه هوایی پیام را فرصتی‌ استثنایی برای علاقه مندان به نمایش‌های هوایی عنوان کرد.

فرصت استثنایی برای علاقه مندان به نمایش های هوایی

جعفر یازرلو گفت: با برگزاری اولین نمایشگاه هوایی پیام در استان البرز، فرصت مناسبی برای خانواده ها، جوانان و علاقه‌مندان به پرواز فراهم شده است تا از نزدیک به تماشای وسایل پرنده بنشینند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه توانمندی‌های پروازی داخلی به نمایش گذارده خواهد شد، افزود: این رویدادملی دارای سه بخش نمایشگاهی، جانبی و نمایشی هوایی است که انجام عملیات سقوط آزاد، پرش چتربازان از هواپیما و حرکات آکروباتیک هواپیماهای فوق سبک از بخش‌های جذابی است که در بخش نمایشی، شاهد انجام آن خواهیم بود.

یازرلو گفت: در این نمایشگاه، خلبانان ایرانی با هواپیماهای فوق سبک به اجرای حرکات نمایشی خواهند پرداخت، همچنین پرواز جنگنده‌های نظامی ایران و به نمایش گذاشته شدن بیش از 30 هواپیما در انواع مختلف در بخش زمینی (استاتیک شو) از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشی، نمایشگاه صنعت هوایی پیام به شمار می رود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه شاهد پرواز بالن‌های بزرگ خواهیم بود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های جذاب برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه، عنوان کرد: به همین منظور، سه فیلم سینمایی ایرانی و خارجی در حوزه هوانوردی در ایام برگزاری نمایشگاه صنعت هوایی پیام به نمایش درخواهدآمد.

گفتنی است‌، نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در فرودگاه بین‌المللی پیام از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای جوانان، علاقه‌مندان و خانواده خواهد بود

همچنین علاقه مندان برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می توانند با مراجعه به سایت www.payamairshow.com نسبت به‌ ثبت‌نام اقدام کنند.

حجم ویدیو: 1.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:07
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها