اولین نمایشگاه هوایی پیام آغاز به کار کرد

عصر امروز اولین نمایشگاه هوایی پیام گ آغاز به کار کرد.

اولین نمایشگاه هوایی پیام آغاز به کار کرد

عصر امروز اولین نمایشگاه هوایی پیام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام و مدیران صنعت‌ هوانوردی کشور آغاز به کار کرد.

کاپیتان محمدمحمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوایی پیام به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهارداشت: صنعت حمل و نقل هوایی، صنعتی مردم پایه، جهادی و فناورانه است و با وجود تحمل سخت‌ترین و شدیدترین تحریم ها اما با بالاترین ایمنی و امنیت و همچنین مناسبت ترین کیفیت به ارائه خدمت به مردم می پردازد.

وی افزود: بنایراین به احترام دانشمندان فعالان و جوانان این صنعت تمام قد می ایستیم.

کاپیتان محمدی بخش گفت: نمایشگاه هوایی پیام ماحصل این توانمندی هاست که در قالب شرکت های دانش بنیان ارائه می شود.

رئیس شورای راهبردی اولین نمایشگاه هوایی پیام افزود: ویژگی های این نمایشگاه باعث شد در تقویم سالیانه قرار گرفته و مردم بتوانند توانمندی‌های صنعت هوانوردی را لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ای از تکنولوژی های هوایی، فضایی و فناور و ترکیب آن با شرکت های دانش بنیان و وزارت ارتباطات می تواند صنعت هوانوردی را به جهش تولید در سال ۱۴۰۳ تبدیل کند افزود: به عنوان سازمان هواپیمایی کشوری این مسئولیت را می پذیریم و به جوانان و دانشمندان اعتماد کرده و گواهینامه های تخصصی ارائه می کنیم.

کاپیتان محمدی بخش ادامه داد چرا که مطمئن هستیم راه برون رفت از تحریم خودباوری و نگاه به درون است و هر جا توانمندی ایجاد کردیم تحریم برداشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها