تسهیلات 2 درصدی بانک گردشگری تا 3 برابر سپرده

در این طرح شما می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۴ تا ۱۲ ماه تا ۳۰۰ درصد سپرده خود تسهیلات قرض‌الحسنه ۲ و ۴ درصدی بگیرید.

تسهیلات 2 درصدی بانک گردشگری تا 3 برابر سپرده

تیتربرتر: وام قرض الحسنه یکی از موارد مهم در حوزه مالی است که در ایران اجرا می‌شود. وام قرض الحسنه به صورت غیرسودآور و به‌عنوان یک راه حل برای کسانی که به علت محدودیت‌های مالی قادر به انجام نیازهای خود نیستند، ارائه می‌شود.در ایران، وام قرض الحسنه به‌عنوان یکی از ابزارهای موفق در کاهش فقر و رفاه اجتماعی استفاده می‌شود. وام قرض الحسنه از طریق بانک‌ها، مؤسسات مالی و نهادهای دولتی به افراد یا گروه‌های مستحقی که دارای درآمد کم و بدون تضمین مورد قبول هستند، اعطا می‌شود.

هدف آن کمک به این افراد جهت انجام حجمی از نیازهای اساسی و ضروری از قبیل خرید مسکن، خرید وسایل خانگی، تکمیل تحصیلات فرزندان و تشکیل کسب و کار است.مزیت اصلی وام قرض الحسنه نسبت به وام‌های بهره‌دار، عدم وجود سود و بهره‌ای است که از طرف دریافت‌کننده وام دریافت می‌شود. این وام به صورت معاف از پرداخت سود و بهره به درخواست‌کننده واریز می‌شود.

در همین راستا بانک گردشگری طرحی را برای مشتریان خود اجرا کرده است که مشتریان بانک گردشگری که مایل به دریافت تسهیلات بدون بهره هستند، می‌توانند برای طرح «پارسا» این مجموعه درخواست بدهند. مبلغ تسهیلات این طرح حداکثر 200 میلیون تومان است.

طرح پارسا چیست؟

بانک گردشگری در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، اقدام به طراحی طرح سپرده تسهیلاتی پارسا نموده است. مشتریان می ­توانند با سپرده گذاری 4 الی 12 ماهه در سپرده­های جاری خود، 35 تا 300 درصد میانگین سپرده خود را تسهیلات با نرخ 2 تا 4 درصدی دریافت نمایند.

ویژگی­ها

دریافت تسهیلات تا 300 درصد میانگین سپرده و تا سقف 2 میلیارد ریال

امکان دریافت تسهیلات با نرخ 2 و 4 درصد

امکان انتقال امتیاز تسهیلات به سایر افراد

دوره­ های معدل­گیری سپرده: 6،4 و 12 ماه

مشتریان هدف

مشتریانی که قصد دارند با بهره برداری از گردش سپرده های جاری خود تسهیلات ارزان قیمت دریافت نمایند.

شرح محصول

در راستای تشویق مشتریان به سپرده­ گذاری در حسابهای جاری، امکان اعطای تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان حقیقی و حقوقی بر اساس معدل حساب جاری آنها در قالب طرح پارسا فراهم گردیده ­است:

نکات قابل توجه

• حداکثر اصل مبلغ تسهیلات قابل پرداخت به مشتری در این طرح، 2،000،000،000 ریال (دو میلیارد ریال) است.

• مشتریان مشمول دریافت تسهیلات از طریق این طرح می توانند امتیاز دریافت تسهیلات خود را به شخص دیگر واگذار نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها