معرفی کارت های الکترونیک بانک گردشگری

بانک گردشگری به منظور کمک به توسعه صنعت پیشران و پرجاذبه گردشگری و افزایش سهم سفر و تسهیل آن در سبد مصرفی خانوار ایرانی و مشکلات مالی خانواده ها، کارت های اعتباری مختلف ارائه می کند.

معرفی کارت های الکترونیک بانک گردشگری

تیتربرتر: بانک گردشگری، کارت اعتباری را طراحی و به عموم هم‌وطنان عزیز عرضه کرده است؛ که تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند از این تسهیلات استفاده و لذت سفری خوش، خاطره انگیز و به یادماندنی را با عزیزان خود تجربه نمایند.

گردش کارت اعتباری چیست و چه کاربردی دارد؟

یک کارت اعتباری (Credit Card) ویژه خرید خدمات سفر است که دارنده آن می‌تواند به پشتوانه اعتبار آن خدمات سفر را از طریق مراجعه به درگاه های پرداخت اینترنتی و یا پایانه های فروشگاهی ارائه دهنده خدمات سفر معتبر همچون آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری که با بانک گردشگری قرارداد همکاری دارند، دریافت کند و اعتبار مصرف‌شده در کارت را در مدت‌زمان معین و به‌صورت اقساط به بانک پرداخت نمایند. از مهم‌ترین خدمات قابل‌خرید از طریق گردش کارت اعتباری بانک گردشگری می‌توان به بلیت هواپیما، هتل، بسته های سفر و خدمات تفریحی و گردشگری اشاره کرد.

ویژه

عموم مشتریان و هموطنان اعم از حقیقی و حقوقی شامل مشتریان فعلی بانک، مشتریان معرفی شده توسط تامین کنندگان خدمات سفر، کارمندان شرکت-ها سازمان ها و غیره

مزایا و ویژگی ها

• دریافت آسان و راحت تسهیلات سفر حداکثر تا سقف یک میلیارد ریال و با نرخ 23 درصد

• خرید خدمات سفر و گردشگری به صورت اعتباری با دوره بازپرداخت 12 یا 18 ماه

مراحل دریافت گردش کارت اعتباری

1- مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک گردشگری

2- تشکیل پرونده و تکمیل مدارک مورد نیاز

3- اعطای تسهیلات، صدور و تحویل گردش کارت اعتباری

کارت هدیه گردشگری چیست؟

دادن هدایا به مناسبت‌های مختلف به دوستان و عزیزان از سنت‌های پسندیده ایرانی است. اما شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد هدیه ای دریافت نموده باشید که به آن نیاز نداشتید یا مناسبتان نبوده است. شما می توانید با استفاده از کارت هدیه بانک گردشگری، مبلغی را که می خواهید به عزیزان، دوستان یا همکارانتان هدیه دهید را به یک حساب کارت هدیه واریز نمایید و کارت را به آنان هدیه دهید. کارت هدیه بانک گردشگری کارتی است که به‌صورت بی‌نام صادر شده و دوستان و عزیزان شما با استفاده از آن، می‌توانند آنچه را که به آن نیاز دارند را از کلیه فروشگاه‌ها و یا از طریق اینترنت خرید نمایند.

چگونه می‌شود کارت هدیه بانک گردشگری را تهیه نمود؟

برای تهیه کارت هدیه بانک گردشگری می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک گردشگری و پرداخت مبلغ مورد نظر خود، یا از طریق کیوسک‌های بانک گردشگری و برداشت از حساب خود، کارت هدیه برابر با آن مبلغ را دریافت نمایید. البته اگر مشتری بانک گردشگری باشید می‌توانید درخواست خود را از طریق اینترنت بانک نیز به ثبت برسانید.

کارت های هدیه بانک گردشگری چه طرحهایی دارد؟

با انتخاب کارت‌های هدیه بانک گردشگری می‌توانید متفاوت باشید. چراکه برای هر نیاز شما از تبریک تولد و ازدواج تا گرامیداشت اعیاد مذهبی، بانک گردشگری کارت هدیه‌ای با طرح ویژه آن مناسبت آماده کرده است. در حال حاضر کارت‌‌های بانک گردشگری در بیش از 75 طرح مختلف ویژه مناسبت‌های مختلف قابل‌ارائه است که می توانید با مراجعه به شعب و دریافت کاتالوگ و یا کلیک کردن بر روی گزینه های زیر، طرح مورد نظر خود را مشاهده و انتخاب نمایید. علاوه بر تنوع بی‌نظیر طرح ها، امکان چاپ متن درخواستی شما نیز بر روی این کارت‌ها وجود دارد.

کارت خانواده 

بانک گردشگری با هدف تکریم و احترام به نهاد ارزشمند خانواده و تامین آسایش و رفاه اعضای آن و همچنین مدیریت مالی آسان هزینه ی اعضاء توسط سرپرست خانوار، نسبت به طراحی و تولید "کارت خانواده" اقدام کرده است.

با استفاده از این کارت، مشتریان بانک می توانند از طریق حساب خود نزد بانک گردشگری، برای اعضای درجه یک خانواده ( همسر، فرزندان، پدر، مادر و غیره) یک کارت نقدی به نام هر عضو دریافت و مبالغ مورد نظر خود را برای شارژ هر کارت مشخص نمایند.

همه مشتریانی که تمایل دارند به منظور مدیریت آسان و یکپارچه مخارج خانواده، برای هر عضو آن، کارت نقدی متصل به حساب اصلی خود تهیه کنند.

ویژگی های کارت خانواده

• امکان مدیریت یکپارچه و آسان هزینه های اعضای خانواده، توسط سرپرست خانواده از طریق حساب اصلی

• اتصال تمامی کارت های صادر شده به نام اعضاء به حساب صاحب سپرده اصلی ( سرپرست خانوار یا شخص تقاضا دهنده)

• امکان اعمال محدودیت های مورد نظر سرپرست خانوار همچون سقف برداشت نقدی، حداکثر مبلغ خرید و حداکثر مبلغ انتقال وجه برای هر عضو خانواده بصورت مجزا

نکات قابل توجه

• کارت خانواده به جز موارد مشاهده موجودی و دریافت صورتحساب برای اعضای خانواده، از همه قابلیت های کارت نقدی درحال حاضر برخوردار است؛ با این تفاوت که محدودیت های عملیاتی سایر اعضا توسط صاحب سپرده اصلی مشخص می شود.

• صدور کارت المثنی و درخواست کارت مجدد در صورت درخواست صاحب سپرده اصلی انجام می پذیرد.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر به شعب بانک گردشگری مراجعه نمایید.

بن کارت

بن کارت چیست؟

اگر در مقام مدیر مالی یک مجموعه به دنبال روشی برای واریزهای غیر نقدی برای کارکنان خود هستید می توانید از بن کارت استفاده کنید. بن کارت یک نوع کارت پیش پرداخته است که جایگزین مناسبی برای بن‌های کاغذی یا کالا به شمار می‌رود و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی (سازمان‌ها، مؤسسات، شرکت‌ها) می‌توانند پرداخت مبالغ کمک های موردنظر خود را به صورت پول الکترونیکی در بن کارت کارکنان یا افراد وابسته به خود شارژ کنند.

مزایای بن کارت گردشگری چیست؟

بن کارت به نام دارنده کارت و بنا به درخواست فرد یا سازمان صادر می‌شود و قابل استفاده برای غیر نیست.

امکان شارژ به دفعات متعدد بنا به درخواست دارنده کارت وجود دارد.

در صورت درخواست اشخاص حقوقی می‌توان نام و لوگوی شرکت را بر روی کارت حک نمود.

بن کارت گردشگری چه خدماتی را ارائه می‌کند؟

در استفاده از بن کارت امکان استفاده از این خدمات فراهم است:

به وسیله بن کارت می‌توان نسبت به خرید کالا و خدمات از کلیه پایانه‌های فروش و درگاه های اینترنتی اقدام کرد.

بن کارت امکان پرداخت کلیه قبوض شهری را فراهم می‌کند.

امکان دریافت موجودی از تمامی پایانه‌ها و سامانه‌های بانک گردشگری و سایر بانک‌های عضو شتاب وجود دارد.

شما می توانید رمز اصلی و نیز رمز دوم کارت خود را تغییر دهید.

کارت خرید

بانک گردشگری درصدد ایفای نقش تأمین مالی خانواده‌ها به‌منظور خرید کالاهای مصرفی و بادوام برآمده است. در این راستا محصول کارت اعتباری خرید با ویژگی های زیر طراحی و کلیه اشخاص حقیقی با اولویت کارکنان شرکت ها و سازمان ها می توانند از مزایای آن بهره مند گردند.

کارت اعتباری خرید چیست و چه کاربردی دارد؟

یک کارت اعتباری ویژه خرید کالای مصرفی و با دوام است که دارنده آن می تواند به پشتوانه اعتبار آن از مراکز تأمین کننده کالاهای معتبر همچون فروشگاه های زنجیره ای و یا فروشگاه های اینترنتی معتبر که با بانک گردشگری قرارداد همکاری دارند، کالا را خریداری نموده و اعتبار مصرف شده در کارت را در مدت زمان معین و به صورت اقساط به بانک پرداخت نماید.

ویژگی های کارت اعتباری خرید

1- خرید اعتباری نیازهای مصرفی و لوازم خانگی مورد نیاز خانواده در چارچوب همکاری میان بانک گردشگری و فروشندگان معتبر امکان پذیر می شود.

2- تسهیلات پشتوانه ی این کارت در قالب عقد مرابحه و با نرخ مصوب بانک مرکزی اعطا می شود.

3- مدت بازپرداخت تسهیلات 12 تا 36 ماه متناسب با توان مالی متقاضی و اعتبارسنجی بانک می باشد.

کارت اعتباری خرید برای چه کسانی مناسب است؟

کارت اعتباری خرید به منظور پوشش بخش قابل توجهی از نیازهای روزمره و مقطعی خانواده هایی که امکان تامین نقدی هزینه های مربوطه را نداشته و از طرف دیگر توان بازپرداخت بدهی در دوره میان مدت را دارند؛ مناسب است. به منظور تسهیل در فرآیند اعطای اعتبار به مشتریان و کاهش ریسک اعتباری مشتریان گروهی که شرکت یا سازمان ذیربط تسهیل لازم برای تضمین تعهدات را فراهم می کنند، بانک تمایل و اولویت بالاتری را در تخصیص اعتبار به این گروه خواهد داشت.

مدارک مورد نیاز (متقاضی تسهیلات و ضامن)

• مدارک احراز هویت و شناسایی تسهیلات گیرنده و ضامن (کارت ملی و شناسنامه)

• مدارک و مستندات احراز شغل و درآمد متقاضی تسهیلات و ضامن

• مستندات مربوط به احراز محل سکونت (اجاره نامه، سند مالکیت، قبوض خدماتی و...)

• تکمیل فرم ها و قراردادهای بانکی مربوطه

• ارائه وثایق و تضامین مورد نیاز

مراحل دریافت کارت اعتباری خرید

• مراجعه به شعب بانک گردشگری

• دریافت اطلاعات مربوط به شرایط این کارت و تسهیلات مربوط به آن

• دریافت اطلاعات مرتبط با مراکز طرف قرارداد کارت

• انتخاب مبلغ کارت، مدت بازپرداخت بنا بر شرایط کارکنان

• دریافت درخواست مکتوب متقاضی کارت اعتباری خرید و مدارک مرتبط با آن

• بررسی مدارک و اعتبارسنجی توسط شعبه

• تصویب تسهیلات توسط شعبه

• انعقاد قرارداد و اخذ وثایق

• اعطای تسهیلات و صدور کارت اعتباری خرید

توضیح: در مورد مشتریان گروهی (سازمان ها) بر اساس بازاریابی ستاد یا شعب بانک؛ نسبت به انعقاد قرارداد خاص با سازمان/ شرکت مربوطه فرآیند فوق الاشاره تعدیل و تسهیل گردیده و مبنای ارائه کارت اعتباری خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها