لیست خودروهای دومین طرح فروش یکپارچه اعلام شد، بدون خودروهای پرتقاضا! + شرایط

موجودی لازم برای انجام ثبت‌نام در لیست نوبت‌دهی کلیه خودروهای داخلی "صد میلیون تومان" می‌باشد و این وجه اعتبار صرفاً لازم است تا زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی در حساب شخصی وکالتی مشتریان مسدود گردد.

لیست خودروهای دومین طرح فروش یکپارچه اعلام شد، بدون خودروهای پرتقاضا! + شرایط

 

به گزارش مستقل آنلاین؛ لیست خودروهای دومین فروش یکپارچه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت‌دهی در طرح عادی،مادران و فرسوده اعلام شد.

متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی می توانند از روز چهارشنبه مورخ1402/02/20 تا پایان روز جمعه 1402/02/29 نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام نمایند. 

سایپا

 

کوییک GX (شهریور۱۴۰۲به‌بعد)

کوییک اتوماتیک

کوییک GX  R (شهریور۱۴۰۲به‌بعد)

ساینا S

ساینا S اتوماتیک

ساینا GX (شهریور۱۴۰۲به‌بعد)

ساینا GX اتوماتیک (شهریور۱۴۰۲به‌بعد)

ساینا GX دوگانه‌سوز (شهریور۱۴۰۲به‌بعد)

شاهین

شاهین اتوماتیک (شهریور۱۴۰۲به‌بعد)

 اطلس (شهریور۱۴۰۲به‌بعد)

 

 مدیران‌خودرو

 Arrizo ۶ PRO Excellent

 Tiggo ۸ PRO Premium

 X۵۵ Pro IE

 X22 pro IE Turbo

X۲۲ pro MT

 Arrizo ۵ turbo IE LF

 کرمان‌موتور

 JAC S۳

JAC J۴

KMC J۷

 فردا موتورز

FMC-SX۵

FMC-T۵

SUBA M۴

موجودی لازم برای انجام ثبت‌نام در لیست نوبت‌دهی کلیه خودروهای داخلی "صد میلیون تومان" می‌باشد و این وجه اعتبار صرفاً لازم است تا زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی در حساب شخصی وکالتی مشتریان مسدود گردد ، لازم به ذکر است که وجود وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی برای کلیه متقاضیان طرح عادی، طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیرتاکسی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت الزامی می‌باشد.

 در این مرحله متقاضیان واجد شرایط که وجه اعتبار لازم را در حساب وکالتی خود مسدود نموده اند امکان انتخاب ۵ اولویت جهت ثبت‌نام اولیه برای قرارگرفتن در لیست نوبت‌دهی و یا حق تقدم خرید خودروهای داخلی برمبنای لیست انتظار را خواهند داشت بنابراین پیش‌نیاز ثبت‌نام متقاضیان برای لیست نوبت‌دهی، وکالتی نمودن حساب شخصی متقاضی به‌نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و مسدود نمودن وجه اعتبار می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها