نوآوری های مالی منجر به توسعه حجم عملیات شرکت واسپاری توسعه تعاون می شود

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت ابتکار، خلاقیت و نوآوری می‌تواند در توسعه حجم عملیات شرکت واسپاری موثر واقع شود.

نوآوری های مالی منجر به توسعه حجم عملیات شرکت واسپاری توسعه تعاون می شود

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون که در مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون سخن می‌گفت اظهار داشت: گشایش در مسائل اقتصادی و رفع تنگناهای معیشتی اقشار جامعه به عنوان مسئولیت مهم دستگاه های اقتصادی دولت سیزدهم مطرح است.

وی افزود: با این که افزایش سرمایه و تقویت مالی می تواند در توسعه فعالیت شرکت واسپاری توسعه تعاون موثر واقع شود، نوآوری‌های مالی و ابتکار ،خلاقیت و تلاش دلسوزانه عاملی مهم تر برای ایجاد تحول و رونق دهی به عملیات شرکت است.

شیخ حسینی تصریح کرد: شرکت به لحاظ سرمایه انسانی، نیروهای با تجربه مدیریتی و اجرایی لازم را در حوزه های اعتباری و مالی در اختیار دارد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: کادر مدیریتی شرکت برای سال ۱۴۰۲ برنامه ها و راهبردهای خوب و متنوعی ارائه نموده اند و این انتظار وجود دارد که شرکت واسپاری از ظرفیت‌های موجود در بخش تعاون و بانک توسعه تعاون بهره کافی را ببرد.

در ادامه جلسه سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: اتحادیه ها و تشکل های تعاونی در بخش تعاون می توانند به عنوان مشتریان شرکت واسپاری توسعه تعاون مطرح باشند و بسیاری از نیازهای خود را در زمینه تامین کالا از شرکت دریافت نمایند.

در ادامه مراسم محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود: شرکت واسپاری می تواند نگاه ویژه ای به بازار خارج بانک داشته باشد و به عنوان یکی از واحدهای معتبر لیزینگ بانکی با واحدهای تعاونی و تولیدی وارد همکاری شده و نقش موثری در توسعه بخش تعاون ایفا نماید.

در ابتدای جلسه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت واسپاری توسعه تعاون مبنی بر وضعیت مطلوب صورت های مالی و رعایت استانداردهای حسابداری قرائت شد و اعضای رسمی مجمع نیز صورت های مالی شرکت را مورد تایید قرار دادند.

در این جلسه که با حضور محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت حقوقی و نظارت، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست، رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری، سعید جمالی معاون نظارت بر تامین مالی و سرمایه گذاری ها اداره کل سرمایه گذاری برگزار شد، سید شهاب الدین پورعباسی سرپرست شرکت واسپاری توسعه تعاون، صلاح الدین اسعدی رییس هیات مدیره و مهرزاد عطا مدیر عامل پیشین شرکت واسپاری، محمدرضا قربانی عضو هیات مدیره شرکت، توضیحاتی در خصوص عملکرد پیشین و برنامه های پیش رو ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها