پیام مدیرعامل بیمه سرمد به مناسبت نوروز

«تضمین آینده مطلوب» در سایه شکوفایی صنعت بیمه، جوامع را به سوی پیشرفت و توسعه پایدار رهنمود می‌کند.

پیام مدیرعامل بیمه سرمد به مناسبت نوروز

بطور طبیعی افراد با اتکاء به ابزارهای حمایتی همچون بیمه، نسبت به آینده با اعتماد بنفس بیشتر می‌توانند گام بردارند و از اینرو توسعه صنعت بیمه آینده بهتری را می‌تواند رقم بزند.

تردیدی نیست که «شرکت بیمه سرمد» با پشتوانه وزینی از دانش و تجربه پای به میدان گذاشته و با حمایت‌های مجدانه مدیران دوراندیش بانک‌صادرات‌ ایران و با نظارت و راهبری مدیران دلسوز بیمه‌ مرکزی، یک دهه به خدمتگذاری ‌از مردم شریف ایران‌ پرداخته است و اینک که در‌ دهمین سال حیات خود از ظرفیت‌های اجتماعی و انسانی بهره می گیرد، چشم اندازی روشن را برای آینده پیش روی خود می بیند. البته میزان روشنی آن بستگی به سرمایه اجتماعی و اعتمادعمومی در سایه تلاش‌ کارکنان متعهد این شرکت داشته و علاوه بر این رفاه سهامداران و آرامش بیمه گذاران از اولویت‌ها و خط مشی این دوره از مدیریت شرکت بیمه سرمد می‌باشد.

اینجانب ضمن تبریک تحول و شکوفایی طبیعت و حلول سال ۱۴۰۲ و نوروز باستانی، تقارن ارزشمند آن با ماه سراسر نورانی رمضان، ماه ضیافت حضرت باری تعالی را به فال نیک گرفته و سال جدید را با تکیه بر «دانش، تجربه و تخصص» همراه با تزکیه نفس برای همکاران عزیزم آرزو می‌کنم و از خداوند منان سلامتی، نیک روزی و عاقبت بخیری همه خدمتگذاران مردم عزیز را مسئلت می‌نمایم.

 سیدمحمدمهدی بهشتی نژاد

 مدیرعامل

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها