پیام نوروزی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت.

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام آفریدگار رحمان و رحیم

در آغاز فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن را خدمت همه همکاران و سروران گرامی تبریک عرض می‌نمایم و سپس خدای را سپاس می‌گوییم که فرصت خدمت به ما داد خدمت به جامعه‌ای که به‌حق شایسته آن هستند. در ادامه صمیمانه‌ترین مراتب قدردانی را از همه همکاران پرتوان خود در شرکت فولاد هرمزگان و پیمانکاران آن دارم؛ عزیزانی که باوجود بسیاری از کاستی‌ها و ناهمواری‌ها برای لبیک به منویات رهبر فرزانه انقلاب، برای تحقق اهداف و تعالی سازمان و درنهایت برای خلق ارزش مشترک برای ذینفعان و جامعه از هیچ کوششی فروگذار ننموده‌اند.

امروز از این بابت خرسند و سربلند هستیم که علی‌رغم همه محدودیت‌های برق و گاز در تابستان و زمستان گذشته که در سال 1401 بیش از همه‌سال‌ها بر صنعتگران تحمیل شد، به همراه همکاران خود در همه رده‌های سازمان توانسته‌ایم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام تولید؛ دانش‌بنیان؛ اشتغال آفرین» نام‌گذاری شد، پیش از پایان سال به بالاترین میزان تولید در تاریخ بهره‌برداری فولاد هرمزگان دست‌یابیم و از رکورد سال 1400 عبور نماییم.

در خصوص اهمیت این دستاورد ارزشمند و غرورآفرین باید گفت، امروزه تولید، اشتغال‌زایی و افزایش بهره‌وری با نگاه نوآوری از مهم‌ترین مؤلفه‌های موردنیاز برای توسعه اقتصادی و اقتدار بخشی بیش‌ازپیش به بنیان اقتصادی هر کشور است و به‌یقین در ایران عزیز که در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه به سر می‌برد، ناگزیر از تحقق این راهبردها هستیم.

طی سال‌های اخیر تأکید مؤکد رهبری بر شکوفایی، همت مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین بود ه است که خوشبختانه به گواه آمار فولاد هرمزگان این راهبردها را همسو با اهداف شرکت مادر به همت کارکنان جهادگر خود به‌خوبی طی نموده است.

خوشبختانه امروز با همت سرمایه‌های انسانی فولاد هرمزگان شعار ما می‌توانیم در شرکت نهادینه‌شده است و این نگین خلیج همیشه فارس که تبدیل‌شدن به برترین فولادساز کشور را در سر می‌پروراند، پرشتاب‌تر و آگاهانه و هدفمندتر از همیشه در حال حرکت در مسیر تعالی سازمانی است تعالی سازمانی که در سال 1400 به کسب تندیس بلورین آن نائل آمد و باقوت بیشتر در این مسیر حرکت خود را ادامه داد.

ارزش‌آفرینی و تزریق امید در استان، نقش‌آفرینی در توسعه ورزش و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوان برومند استان هرمزگان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت،توجه به معیشت کارکنان و دغدغه‌های خانواده‌ای محترم آنان، دست‌یابی به 5 رکورد ماهانه و عبور از ظرفیت اسمی شرکت 10 روز مانده به پایان سال، دریافت عنوان کارفرمای نمونه برتر کشور، افتخارآفرینی در همایش منابع طبیعی، دریافت تندیس و اسکار مدیریت، دریافت لوح تقدیر مشتری مداری، دریافت تندیس بلورین جشنواره ملی نظام پیشنهادها و ده‌ها عنوان پرافتخار دیگر تنها گوشه‌ای از دستاوردهای این شرکت در سال 1401 بوده است.

به خاطر داشته باشیم برخی عوامل دیگر در کسب این موفقیت‌ها مؤثر بوده‌اند که عبارت‌اند از؛ استفاده از تجارب سنوات قبل و تغییر زمان انجام تعمیرات اساسی در زمان‌هایی که خطوط با محدودیت مصارف انرژی مواجه بودند، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و تجهیزات، کاهش زمان تعمیرات و افزایش آماده بکاری خط تولید، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از راهکارهای نوآورانه، اعتماد به پیمانکاران و سازندگان داخلی در اجرای پروژه‌های تعمیراتی و توسعه‌ای شرکت، بومی‌سازی و تأمین حداکثری کالاها و اقلام موردنیاز با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و درنهایت همدلی مدیریت و کارکنان، حمایت‌های فزاینده هیئت‌مدیره محترم و مدیریت ارشد شرکت مادر و حمایت‌های قابل‌تقدیر مدیران و مسئولان استان.

امروز مدیریت فولاد هرمزگان بر این باور است که سرمایه اصلی شرکت نیروی انسانی آن است نه تجهیزات آن. کارکنانی که هرروز با تعلق‌خاطر سازمانی بیشتر به تحقق اهداف سازمان پای‌بندتر و مصمم‌تر هستند به گمان با چنین بضاعتی با برنامه‌ریزی‌های بهتر تلاش خواهیم کرد تا در سال پیش رو با پیگیری و اجرای طرح‌های توسعه، تولید کمی و کیفی محصولاتی که ارزش‌افزوده بیشتری داشته باشند، سهم بیشتری در تولید و توسعه اقتصادی کشور، جلوگیری از واردات و ارزآوری و درنهایت امیدآفرینی در جامعه داشته باشیم.

در خاتمه هم‌زمان با وزیدن نسیم روح‌بخش بهار و عطرافشانی ماه رمضان ماه میهمانی خدا سلامتی، سعادت و سربلندی همه همکاران و خانواده‌های محترم ایشان و عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند مهربان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم با همدلی هرچه بیشتر بتوانیم گام‌های ارزشمندتری برای اقتدار هرچه بیشتر پرچم پرافتخار کشورمان برداریم.

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها