مدیر مهندسی صنایع فولاد هرمزگان:

کسب تندیس بلورین حاصل مدیریتی و کار گروهی است

مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها موفق به اخذ تندیس بلورین شد که این تندیس با کار گروهی و برنامه‌ریزی دقیق به‌ویژه انجام پروژه‌های بهبود به دست آمده است.

کسب تندیس بلورین حاصل مدیریتی و کار گروهی است

مرضیه حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به جزئیات برگزاری هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها، عنوان کرد: این جشنواره در یک قسمت اصلی و 6 قسمت فرعی برگزار شد که قسمت اصلی شامل ارزیابی عملکرد و بلوغ‌سنجی نظام پیشنهادهای سازمان‌ها و قسمت فرعی شامل پیشنهاد برتر، پیشنهاددهنده برتر، دبیر نظام پیشنهادهای برتر، مدیر حامی برتر، واحد سازمانی برتر تیم پیشنهاددهنده (هم‌اندیشی) برتر بوده است.

وی افزود: خوشبختانه علاوه بر اخذ تندیس بلورین در قسمت اصلی، شرکت فولاد هرمزگان موفق به کسب رتبه پیشنهاد برتر و واحد سازمانی برتر نیز شد.

مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: این موفقیت به جهت برنامه‌ریزی دقیق و انجام پروژه‌های بهبود حاصل شده است که در خودارزیابی نظام پیشنهادها در سال گذشته به دست آمده است. این موضوع توسط مدیریت مهندسی صنایع نیز به‌عنوان تجربه برتر در همایش ملی نظام پیشنهادات مطرح شد و مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین تلاش، کوشش و مشارکت مثال‌زدنی همکاران ما در واحد فولادسازی منجر به کسب نتایج درخشان در این جشنواره شد.

حمیدی تأکید کرد: ازجمله پروژه‌های موفق استخراج‌شده از خودارزیابی می‌توان به مواردی مانند برگزاری جلسات بارش افکار، تعریف بذر پیشنهاد، جلسات آموزشی نظام پیشنهادها ویژه مدیران، جلسات کوچینگ مدیران و جلسات ماهیانه با دبیران اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها