مدیر مهندسی صنایع فولاد هرمزگان خبر داد:

پنج نفر از کارکنان فولاد هرمزگان؛ ارزیاب جایزه ملی تعالی سازمانی

مدیر مهندسی صنایع فولاد هرمزگان گفت: پنج نفر از کارکنان این شرکت پس از حضور در دوره‌های فشرده مرکز تعالی سازمان مدیریت صنعتی، به‌عنوان ارزیاب جایزه ملی و سفیران تعالی سازمانی شرکت فولاد هرمزگان انتخاب شدند.

 پنج نفر از کارکنان فولاد هرمزگان؛ ارزیاب جایزه ملی تعالی سازمانی

مرضیه حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ در راستای هدف استراتژیک «ارتقای تعالی سازمانی» پروژه‌ای به نام «پرورش سفیران تعالی» تعریف شد که اهداف اصلی این پروژه عبارت‌اند از:

    افراد تأییدشده به دلیل اینکه خود ارزیاب جایزه تعالی سازمانی هستند، در هنگام ارزیابی نگرش و بینش بهتری در خصوص موضوع تعالی سازمانی دارند و می‌توانند سازمان را به سمت ارزیابی بهتر هدایت کنند.

    افراد تأییدشده با شرکت در ارزیابی سازمان‌های بزرگ و معتبر می‌توانند به‌عنوان سفیر فولاد هرمزگان حضور داشته و برند فولاد هرمزگان را ارتقا دهند.

    افراد تأییدشده می‌توانند با حضور در سازمان‌های گوناگون برای ارزیابی، تجربیات مختلفی کسب کنند و این تجربیات را برای فولاد هرمزگان به ارمغان بیاورند و در سازمان پیاده‌سازی کنند.

حمیدی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این پروژه طی چهار مرحله دوره‌های متفاوت را گذراندند و پس از برگزاری دوره‌ها و شرکت در آزمون‌های مرتبط با دوره‌ها که آخرین آن‌ها شهریورماه سال جاری با عنوان دوره تربیت ارزیاب جایزه ملی بود، موفق به گذراندن مرحله نهایی شدند و به‌عنوان ارزیاب جایزه ملی تعالی سازمانی انتخاب گردیدند. وی ادامه داد: با توجه به اینکه با کسب این موفقیت توسط این همکاران، بستر لازم برای تحقق اهداف یادشده فراهم شده است، برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای کیفی نفرات موردنظر و حصول اهداف ذکرشده توسط واحد مهندسی صنایع در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است مرضیه حمیدی مدیر مهندسی صنایع، سید حمزه سیدمحسنی رئیس تضمین کیفیت و استراتژی‌ها، علی خوارزمی رئیس روش‌ها و فرایندها، فاطمه مرادی و ماندانا سلطانی کارشناسان تضمین کیفیت و استراتژی‌ها نفراتی بودند که توانستند به‌عنوان ارزیاب جایزه ملی تعالی سازمانی یا به عبارت بهتر، سفیران تعالی شرکت فولاد هرمزگان، تأییدیه مرکز تعالی سازمان مدیریت صنعتی را اخذ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها