قدردانی کمیته امداد و مسئولان قضایی از فولاد هرمزگان

در همایش حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان و آیین تجلیل از ایتام نخبه، خیرین و مددکاران، با حضور مسئولان کمیته امداد و قضایی، از عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، با اهدای لوح سپاس به‌عنوان خیر نمونه تقدیر شد.

قدردانی کمیته امداد و مسئولان قضایی از فولاد هرمزگان

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، همایش ملی حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان و آیین تجلیل از ایتام نخبه، خیرین و مددکاران عصر یکشنبه ۱۶ بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، آیت‌الله محسن کازرونی رئیس هیئت‌امنا، wاعضای هیئت‌امنای کمیته امداد و سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در دفتر مرکزی این نهاد به‌صورت وبیناری و آنلاین با استان‌ها از جمله استان هرمزگان برگزار شد.

در این همایش که در آن حمید باسره مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، علیرضا احمدی‌منش دادستان عمومی و انقلاب استان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند، سند همکاری حمایت‌های اجتماعی و قضایی از افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شد.

بنابراین گزارش استعدادیابی، توانمندسازی و شناسایی افراد واجد استعدادهای برتر در زمینه‌های علمی، تحصیلی، فرهنگی، هنری، ورزشی، فعالیت‌های اجتماعی، تجلیل از نخبگان و خیران و تبادل تفاهم‌نامه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و دادستانی کل کشور، از اهداف اصلی برگزاری همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان بود.

شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان یکی از بنگاه‌های نمونه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، سرپرستی 10 هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را برعهده گرفته و طی این مراسم، از عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان خیر نمونه با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در متن لوح سپاس که به امضای علیرضا احمدی‌منش، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و حمید باسره مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان رسیده، چنین آمده است:

نیکوکار ارجمند جناب آقای مهندس معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

سلام‌علیکم

چه باشکوه است در مکتب ایثار و سنت حسنه انفاق و احسان، زیستن، آموختن و از سعی خویش به بیکران نعمات حضرت دوست راه یافتن و به دیگران راه نمایاندن و میوه تلاش خویش را به نیاز خلق هدیه کردن.

چه زیبا و نیکوست سهیم شدن در شادی دیگران، هم‌نشینی با فقرا، ایتام و نیازمندان و رسیدگی به عیال الله با اقتدا به مولی‌الموحدین حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و بارش رحمت را بر بیابان فقر فروریختن و توأم با محبت و نوع‌دوستی فردایی روشن و زیبا را برای ولی‌نعمتان عزیز فراهم ساختن.

به رسم ادب و احترام، با کمال افتخار از تلاش‌ها و اقدامات خداپسندانه جنابعالی در رسیدگی به آلام ایتام و محرومین تحت حمایت این نهاد تقدیر و تشکر می‌کنم و از درگاه خداوند منان سلامتی و توفیق روزافزون را برای شما و خانواده محترمتان مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها