تقدیر مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با حضور در شرکت فولاد هرمزگان از فعالیت‌های‌های مدیرعامل این شرکت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و به عنوان بزرگ‌ترین حامی اقشار آسیب‌دیده تحت حمایت کمیته امداد در استان، تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان

 

به گزارش روابط عمومی فولاد هرمزگان در این جلسه، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان ضمن تشکر از مدیرعامل فولاد هرمزگان به دلیل پذیرش ایتام کمیته امداد، عنوان کرد: شرکت فولاد هرمزگان رونق اقتصادی بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دارد و فعالیت‌های این شرکت گسترش یافته است. نگاه بلند و عمیق مدیرعامل شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی با محوریت گره‌گشایی از مشکلات جامعه به ویژه ایتام تحت حمایت کمیته امداد، ارزشی دوچندان دارد.

وی افزود: خوشبختانه با ورود مدیرعامل جدید فولاد هرمزگان، رویکرد این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی به طور کامل تغییر کرد و این شرکت به یکی از صنایع پیشرو در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تبدیل شده است. فولاد هرمزگان با قبول سرپرستی 10 هزار فرزند، بزرگ‌ترین حامی فرزندان ایتام در استان هرمزگان محسوب می‌شود.

همچنین عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان با اعتقاد به مسئولیت‌های اجتماعی، در حد توان خود گام‌هایی را برای این موضوع به ویژه محرومیت‌زدایی از استان هرمزگان برداشته است. به همین به منظور به پیشنهاد شرکت، در ابتدا پنج هزار نفر را تحت پوشش قرار دادیم که با تصویب در مجمع، این تعداد به 10 هزار نفر رسیده است. علاوه بر این، فولاد هرمزگان اقداماتی را در رابطه با حل مشکلات دو موسسه خیریه برداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها