تور آموزشی زمستانه بیمه تعاون برگزار شد

کارکنان شعب و نمایندگان بیمه تعاون در تور آموزشی زمستانه که برای رشته های بیمه های مسئولیت؛ اتومبیل؛ زندگی، آتش سوزی و درمان برگزار شد، حضور فعال خود را به نمایش گذاشتند.

تور آموزشی زمستانه بیمه تعاون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، در رشته مسئولیت، با تدریس سرکار خانم آخوندی و جناب آقای قنواتی، دوره های برای شبکه فروش و کارکنان در شعبه مشهد برگزار شد.

همچنین در پی علاقه مندی این شعب به این رشته بیمه ای، کافه مسئولیت با هدف معرفی بیمه های مسئولیت راه اندازی شد که این مهم سبب آگاهی بخشی سازمان ها و شرکت ها نیز در خصوص این رشته بیمه ای شد؛ بر این اساس، انجمن مدیران صنایع استان و اعضای هیأت مدیره شهرک صنعتی ماشین سازی خراسان از جمله دستگاه هایی بودند که با حضور در کافه مسئولیت، با این رشته تخصصی بیمه ای و نقش آن در صنایع آشنا شدند.

دوره آموزشی فروش بیمه نامه در شعبه ارومیه

از دیگر سو دوره های تخصصی بیمه های اتومبیل با محوریت آموزش و صدور بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه، آموزش بازدید اولیه بیمه های بدنه با نرم افزار آپولو و مرور قوانین صندوق تأمین خسارت های بدنی توسط بهنام شاه محمدی در شعبه شیراز آموزش داده شد.

آقایان جوان آذر، محمودی، حامد سپانو، سعید ایروانی و دکتر منصوری نیز دوره های آموزشی فروش را برای شعب اردبیل، ارومیه، اصفهان، رشت، زنجان، کرج، همدان و یزد برگزار کردند.

دوره آموزشی فروش بیمه نامه در شعبه اصفهان

برگزاری دوره آموزشی تخصصی بیمه های زندگی در شعبه کرمانشاه؛ بیمه آتش سوزی در شعبه بندرعباس با تدریس آقای ثالثی و نیز دوره خسارت درمان تکمیلی و مهارتهای ارتباط با مشتری، ویژه کارشناسان خسارت کل کشور با تدریس محمدحسین یوسفی، رزا سعیدی و آقای ابن یوسف نیز از دیگر دوره هایی بود که کارکنان ستادی و شعب بیمه تعاون، نمایندگان و شبکه فروش در زمستان 1401 گذراندند.

دوره آموزشی فروش بیمه های آتش سوزی توسط آقای ثالثی در شعبه بندرعباس

از دیگر سو، شعبه خوزستان نیز با هدف ترویج فرهنگ بیمه، برای تمام دهیاران استان دوره تخصصی آموزش بیمه برگزار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها