تور آموزشی آذرماه بیمه تعاون برگزار شد

کارکنان شعب و نمایندگان بیمه تعاون در تور آموزشی که برای رشته های بیمه های زندگی، درمان، باربری و آتش سوزی برگزار شد، حضور فعال خود را به نمایش گذاشتند.

تور آموزشی آذرماه بیمه تعاون برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، آذر ماه، تور آموزشی رشته های بیمه های زندگی، درمان، باربری و آتش سوزی در 11 استان کشور برگزار شد.

دوره های بیمه های زندگی توسط اساتیدی چون رضا جوان آذر و سعید ایروانی در شعبه های اهواز؛ فارس؛ سمنان؛ اردبیل؛ مازندران؛ تهران؛ گلستان و کرمانشاه برگزار شد و در آن طرح لودستون تشریح و تغییرات و به روزرسانی های آن آموزش داده شد و همچنین مسائلی نظیر «نحوه جذب مشتری با مثال های عینی تجربیات شبکه های فروش، تشریح نکات مورد توجه برای ملاقات با بیمه گذاران حین مذاکره؛ نحوه مذاکره با مشتریان و نحوه ارتباط گیری با تیپ های شخصیتی متفاوت» مورد توجه قرار گرفت.

از دیگر سو مواردی چون «روش های نوین بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری؛ تکنیک شروع مذاکره؛ تکنیک های قطعی کردن فروش؛ روش تصویر سازی نیازها؛ بررسی مهمترین نگرانی‌های بیمه گذاران بیمه عمروسرمایه گذاری و پاسخ به آن‌ها؛ مراحل حرفه ای فروش بیمه عمر؛ تیم سازی و راه اندازی شبکه فروش؛ تکنیکهای اخذ قرار ملاقات تلفنی / حضوری؛ بررسی تفاوت‌های خرید بیمه عمر و سایر مدل‌های سرمایه گذاری؛ بررسی اشتباهات زیان بار نمایندگان و عوامل فروش در ارائه اطلاعات بیمه عمر و سرمایه گذاری به مشتریان» نیز مورد آموزش قرار گرفت.

دوره بازآموزی صدور بیمه های درمان

ستاد مرکزی نیز میزبان کارشناسان صدور شعب بود که برای آنان دوره بازآموزی صدور بیمه های درمان و به مدت دو روز برگزار شد.

در این دوره که توسط رزا سعیدی، سرپرست بیمه های درمان؛ لیلا افشینی؛ رئیس اداره صدور و مریم گرگین زاده؛ کارشناس صدور بیمه های درمان برگزار شد در خصوص صدور بیمه نامه های مسافرتی؛ درمان گروهی و درمان انفرادی آموزش داده شد.

قابل توجه است که این آموزش ها شامل شرایط پذیرش، نحوه خدمات دهی، شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه ها و نیز آموزش نرخ دهی درمان گروهی بود.

دوره آموزشی بیمه های اتومبیل

از دیگر دوره هایی که در تور آموزشی بیمه تعاون برگزار شد، دوره های تخصصی ویژه بیمه های ثالث و بدنه بود که در شعبه استان فارس شرکت بیمه تعاون و با حضور بهنام شاه محمدی، معاون اداره بیمه های اتومبیل بیمه تعاون برای نمایندگان و شبکه فروش این شرکت برگزار شد.

در این دوره قوانین و مقررات مربوط به رشته های ثالث و بدنه و نیز مباحث مربوط به بازدید اولیه صدور مباحثی آموزش داده شد.

دوره آموزشی بیمه های باربری

همچنین برای شبکه فروش و نمایندگان استان های آذربایجان شرقی نیز دوره آموزشی در رشته باربری توسط سهیلا شرفی مدیر بیمه های کشتی، هواپیما و باربری ستاد مرکزی بیمه تعاون برگزار شد.

در این دوره نحوه توافقات خرید؛ شناسایی بازارهای هدف؛ چگونگی صدور بیمه نامه و شرایط عمومی و خصوصی مربوط به آن؛ پوشش های بیمه ای و نیز آیین نامه 79؛ مدت اعتبار بیمه نامه ها و مواردی از این دست آموزش داده شد.

دوره آموزشی بیمه های آتش سوزی

دوره آموزش بیمه های آتش سوزی توسط نفیسه رحمتی در استان یزد برگزار شد که در آن نسبت به تمام چالش هایی که تاکنون شناسایی شد، توضیح داده شد و سپس از نمایندگان نیز برای رفع آن پرسش مجدد صورت پذیرفت.

در این جلسات بیشتر تلاش شده تا اشتباهات صدور برطرف شده و نیز ادبیات بیمه ای مناسب و پرهیز از عباراتی که ممکن است ذهنیت متفاوتی را برای بیمه گذار پدید آورد به آنها توضیح داده شد.

همچنین تلاش شده تا یک ادبیات واحد برای تمام واحدهای صدور در این رشته تعریف شود؛ از دیگر سو در این دوره ها تلاش می شود تا نمایندگان به طرزی آموزش ببیند که بتوانند بهترین راهنمایی ممکن برای خرید بیمه نامه مورد نظر و نیز پوشش های مفید و لازم برای او را ارائه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها