آخرین فرصت خرید خودرو به قیمت کارخانه در 1401 اعلام شد + جزییات

براساس اعلام مدیران فروش ایران خودرو چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ یا گیربکس اتوماتیک و هایما S5 و S7 با موعد تحویل 90 روزه عرضه می شود.

آخرین فرصت خرید خودرو به قیمت کارخانه در 1401 اعلام شد + جزییات

به گزارش مستقل آنلاین؛ حراج پایانی خودرو در سال جاری استارت خورد.

ایران خودرویی ها آخرین طرح فروش فوق العاده خود در سال 1401 را از ساعت 11 امروز(17 اسفندماه) تا ساعت 24 روز شنبه 20 اسفندماه امسال در دسترس متقاضیان قرار دادند.

براساس اعلام مدیران فروش ایران خودرو چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ یا گیربکس اتوماتیک و هایما S5 و S7 با موعد تحویل 90 روزه عرضه می شود.

با توجه به مدت باقی مانده تا پایان سال جاری می توان گفت این آخرین حراجی خودرو به قیمت کارخانه خواهد بود.  

این طرح فروش برای سه دسته متقاضی یعنی برای متقاضیان عادی؛ دارندگان خودرو‌های فرسوده و مادران دارای دو فرزند و بیشتر اجرا می شود.

متقاضیان عادی (به استثنا دارندگان خودرو‌های فرسوده و مادران) پس از افتتاح حساب وکالتی، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی اینترنتی esale.ikco.ir ثبت نام کنند.

متقاضیان عادی برای خرید خودرو‌های سورن پلاس بنزینی و دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک باید مبلغ 130میلیون تومان و برای خرید خودروی خانواده هایما مبلغ 400 میلیون تومان در حساب وکالتی خود ذخیره کنند. متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده و مادران (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) برای ثبت نام نیاز به حساب وکالتی ندارند.

مشتریان نهایی روز یکشنبه (21 اسفند) از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی مشخص می‌شوند.

متقاضیان ثبت نام در این طرح می‌توانند با مراجعه به یکی از بانک‌های (ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان، آینده، کشاورزی، رسالت، اقتصاد نوین، مهر ایرانیان و سپه) برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی اقدام کنند. فراموش نگنیم آبی های جاده مخصوص اعلام نکرده اند از هر محصول چه تعداد در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.

البته پیش بینی می شود با توجه به تعطیلی امروز و جمعه زمان شرکت در این طرح فروش فوق العاده از سوی ایران خودرویی ها تمدید شود. البته این احتمال هم وجود دارد تا ایران خودرویی ها قصد داردن تا با برگزاری این طرح فروش در پایان هفته به نوعی صف های خرید محصولات خود را خلوت کنند.

 

جزییات+آخرین+فروش+فوق+العاده+ایران+خودرو+در+1401

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها