فروش فوق العاده ایران خودرو به مناسبت عید نیمه شعبان با سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S۵ و S۷

در این طرح ایران خودرو که از فردا (۱۷ اسفند) به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد، محصولات سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S۵ و S۷ عرضه شده است. مشتریان نهایی روز یک‌شنبه ۲۱ اسفند از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی تعیین خواهند شد.

فروش فوق العاده ایران خودرو به مناسبت عید نیمه شعبان با سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S۵ و S۷

به گزارش مستقل آنلاین؛ طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه نیمه شعبان اسفند 1401 برای سه گروه متقاضیان عادی، خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می شود.

طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه نیمه شعبان اسفند 1401 ارائه می شود.

این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می شود.

دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این طرح الزامی بوده و بر همین اساس ایران خودرو بانک های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده است. متقاضیان طرح فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند. 

متقاضیان گرامی طرح عادی می بایست در روز جاری سه شنبه 1401/12/16 و پنج شنبه 1401/12/18 با مراجعه به بانک های عامل که نشانی اینترنتی آن نیز در ذیل آمده است نسبت به افتتاح حساب وکالتی و تکمیل موجودی اقدام فرمایند. 

موجودی حساب وکالتی برای محصولات سواری 130 میلیون تومان و برای خانواده هایما 400 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. 

امکان ثبت نام از روز چهارشـــنبه مورخ 17 اسفندماه الی جمعه مورخ 19 اسفندماه در ســـایت فروش اینترنتی ایران خودرو فراهم خواهد بود. 

اطلاعات تکمیلی و شرایط بخش نامه فروش به زودی منتشر می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها