افتتاح 6 باجه جدید توسط بیمه خدمت رسان تعاون

برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به بیمه گذاران شرکت بیمه تعاون، 6 باجه جدید در مراکز استان ها راه اندازی شد.

افتتاح 6 باجه جدید توسط بیمه خدمت رسان تعاون

 

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت تا پیش از این برای خدمت رسانی به بیمه گذاران و کاهش فاصله مراجعه به شعب، اقدام به راه اندازی سه باجه در منطقه آزاد ارس؛ منطقه آزاد انزلی و لاهیجان کرده بود.

آقای قدس،مسئولیت باجه منطقه آزاد ارس؛ عباس حمیدی فر، مسئولیت باجه منطقه آزاد انزلی و بهادر اسدی، مسئولیت باجه لاهیجان بیمه تعاون را عهده دار هستند.

حال با توجه به درخواست بیمه گذاران و نیز پس از بررسی های صورت گرفته و در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر، کاهش فاصله بیمه گذاران با شعب، دسترسی سهل تر به مدیران بیمه تعاون و توسعه نقاط ارائه خدمات به مشتریان نسبت به راه اندازی 6 باجه جدید در فاصله زمانی کوتاه و نیز تجهیز مکان هایی مناسب، کاربردی و رضایت بخش برای مشتریان اقدام شد.

محل این 6 باجه عبارتند از:

1) باجه یاسوج (با مسئولیت نوید نیک اقبال): استان کهکیلویه و بویر احمد، شهر یاسوج، بلوار شهید مطهری، جنب حوزه علمیه برادران، ساختمان اداره شعب

2) باجه خرم آباد (با مسئولیت حسن یاری پور): خرم آباد، خیابان علوی، روبه روی مسجد علوی صاحب الزمان

3) باجه قم (با مسئولیت آقای عبدلی): قم، میدان امام، جنب کلانتری 17، ساختمان بانک توسعه تعاون

4) باجه ایلام (با مسئولیت شهروز نادری): خیابان 24 متری ولیعصر، نرسیده به چهارراه سیدالشهدا، پایین تر از سازمان بازرسی

5) باجه شهرکرد: استان چهارمحال بختیاری، شهر کرد، خیابان حافظ، بالاتر از میدان انقلاب، ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون

6) باجه بیرجند: بیرجند، نبش بلوار پاسداران

گفتنی است، به زودی باجه های دیگری نیز در راستای خدمت رسانی به مشتریان، توسعه اهداف خدمت رسان سازمانی و نیز کاهش فواصل زمانی و مسافتی برای مراجعه حضوری بیمه گذاران افتتاح خواهند شد.

همچنین سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون معتقد است که در راستای گسترش شبکه فروش و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و بیمه گذاران ضرورت دارد تا باجه ها و شعب شرکت افزایش و گسترش یابد.

او معتقد است که باید باجه ها را رشد داد تا بتوانند به شعب قوی و دارای پورتفوی مطلوب تبدیل شوند و از این رو برنامه های توسعه ای برای بهبود عملکرد باجه ها و شعب بیمه تعاون دارد.

از دیگر سو، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون نیز معتقد است که برای خدمت رسانی به بیمه گذاران، حتی در شهرهایی که از ضریب خسارت بالایی برخوردارند باید به افتتاح باجه اقدام کرد تا رضایت مشتریان که اولویت اول شرکت است را جلب کرد.

شایان ذکر است که هم اکنون بیمه تعاون دارای 32 شعبه و 892 نمایندگی، 902 کارگزاری، 114 نمایندگی عمر و 9 باجه بوده و در تمام 31 استان کشور فعالیت موثر دارد.

این شرکت در سراسر کشور اقدام به جذب نماینده جنرال کرده و سیاستی اتخاذ کرده که در شهرها و شهرستان های کوچک حداقل یک نماینده فعال داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها