ثبت نام وام ضروری 30 میلیونی بازنشستگان کشوری/ فرصت تا 28 اسفندماه وجود دارد + لینک

زمان ثبت تقاضای اینترنتی بازنشستگان هیچگونه اثری در بررسی شرایط متقاضیان و تعیین واجدین شرایط دریافت وام و نتایج قرعه کشی احتمالی و نوبت بندی ماهانه پرداخت این نوع وام نخواهد داشت.

ثبت نام وام ضروری 30 میلیونی بازنشستگان کشوری/ فرصت تا 28 اسفندماه وجود دارد + لینک

به گزارش مستقل آنلاین؛ با توجه به آغاز ثبت نام وام ضروری ۳۰میلیون تومانی از صبح امروز (شنبه ۶اسفندماه) و به دلیل افزایش چشمگیر ترافیک و ورودی سایت ثبت نام اینترنتی (درگاه خدمات الکترونیک sabasrm) این درگاه در حال حاضر با اختلال مواجه شده است.

طبق گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ضمن پوزش از متقاضیان ثبت نام این تسهیلات و تاکید اینکه همکاران این صندوق با اختصاص سرورهای جدید درحال رفع اختلال و ترافیک ایجاد شده هستند، به اطلاع میرساند از آنجایی که مهلت ثبت نام وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز تحت پوشش این صندوق تا روز یکشنبه ۲۸اسفندماه ادامه خواهد داشت، بازنشستگان عزیز می توانند در کمال آرامش و به تدریج تا پایان دوره تعیین شده یعنی تا ۲۸اسفندماه نسبت به ثبت نام این تسهیلات اقدام کنند.

بدیهی است، زمان ثبت تقاضای اینترنتی عزیزان بازنشسته هیچگونه اثری در بررسی شرایط متقاضیان و تعیین واجدین شرایط دریافت وام و نتایج قرعه کشی احتمالی و نوبت بندی ماهانه پرداخت این نوع وام نخواهد داشت.

در ضمن، ثبت نام این تسهیلات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قابل استفاده از طریق تلفن همراه) به نشانی sabasrm.ir و به صورت کاملا رایگان با مهلت ۲۳روزه (۶ تا ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱) تعیین شده است.

گفتنی است، این تسهیلات به «متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته باشد»، «وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند»، «متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نگردیده است» تعلق نمی گیرد. ضمنا «فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می تواند از وام استفاده نماید».

بنابراین خواهشمند است متقاضیان محترم پیش از ثبت نام حتما شرایط و ضوابط اعلام شده را به دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به ثبت تقاضا کنند.

متقاضیان برای ثبت نام این تسهیلات تا اطلاع ثانوی می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

https://services.sabasrm.ir/loan1/LoanRegisteration/login.aspx? 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها