نمایندگی بیمه تعاون در آستانه‌اشرفیه، پیشرو در ارایه خدمات بیمه‌ای

بیمه تعاون نمایندگی آستانه‌اشرفیه (کد 4280) از دفاتر فعال و شاخص این بیمه در شرق استان گیلان محسوب می‌شود که به لحاظ خدمات‌دهی گسترده و تعامل و مساعدت با مشتریان در زمینه پرداخت حق بیمه به عنوان یک نمایندگی پیشرو شناخته می‌شود.

نمایندگی بیمه تعاون در آستانه‌اشرفیه، پیشرو در ارایه خدمات بیمه‌ای

 

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از پایگاه خبری آوای سبز آرام، بیمه تعاون نمایندگی آستانه‌اشرفیه (کد 4280) از دفاتر فعال و شاخص این بیمه در شرق استان گیلان محسوب می‌شود که به لحاظ خدمات‌دهی گسترده و تعامل و مساعدت با مشتریان در زمینه پرداخت حق بیمه و منظور نمودن تخفیفات ویژه به عنوان یک نمایندگی پیشرو شناخته می‌شود.

مهندس هانیه نبات‌دوست مدیر این دفتر نمایندگی بیمه تعاون به عنوان نماینده برتر این شرکت معرفی شده است!

خانم مهندس هانیه نبات‌دوست در مصاحبه با آوای سبز آرام اعلام کرد: این دفتر ارایه‌دهنده انواع مختلف و متنوع خدمات بیمه‌ای به اهالی شریف منطقه است که بیمه تمام خطر مهندسی، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه اتومبیل (شخص ثالث و بدنه)، بیمه آتش‌سوزی، حوادث و… را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه ارایه مشاوره و صدور انواع بیمه‌نامه‌ها زمینه اصلی فعالیت و خدمات دفتر نمایندگی بیمه تعاون را تشکیل می‌دهد؛ اضافه کرد: فعالیت‌ها و خدمات بیمه‌ای اعم از مهندسی، تجاری، صنعتی، باربری، زندگی عمر و… با تخفیفات ویژه به متقاضیان گرامی ارایه می‌شود.

نماینده برتر بیمه تعاون در شرق استان گیلان همچنین خاطرنشان کرد؛ از آنجایی که اهمیت و جایگاه مهم حساس بیمه برای عموم مردم چندان شناخته شده نیست؛ لذا وظیفه خود می‌دانم که در مراجعه اهالی محترم به دفتر، قبل از هر چیز مشاوره‌های لازم را به عزیزان ارایه نمایم و پس از اعتمادسازی؛ به عنوان وکیل بیمه‌ای؛ خدمات لازم را در حفاظت از مال و جان مشتریان گرامی با صدور انواع بیمه‌ها ارایه نماییم.

وی در همین حال از تعامل با مشتریان در زمینه پرداخت حق بیمه خبر داد که به صورت نقد و اقساط و یا با تخفیفات ویژه، اعمال می‌شود.

وی گفت: ادارات، نهادها و مؤسسات دولتی و خصوصی به هر میزان که نیروهای بیشتری جهت برخورداری از خدمات بیمه‌ای معرفی کنند، به همان نسبت از تخفیفات بیشتری برخوردار خواهند شد!

خانم مهندس هانیه نبات‌دوست که دانش‌آموخته‌ رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی و فارغ‌التحصیل سال 94 دانشگاه گیلان است، و از سال 95 فعالیت خود را در صنعت بیمه آغاز کرده؛ سپس به این نکته اشاره کرد که تا قبل از محدودیت های اینترنتی خدمات عمدتاً به صورت آنلاین ارایه می‌شد که اکنون به صورت حضوری است. با توجه به اینکه کیاشهر و شمار زیادی روستا از توابع آستانه‌اشرفیه بعد مسافت، هزینه آمد و شد و نیز شرایط نامساعد جوی؛ مشکلاتی برای متقاضیان رقم زده که امیدواریم هر چه سریع‌تر مرتفع‌تر شود.

نماینده برتر بیمه تعاون در شرق گیلان آنگاه ضرورت تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده‌تر در خصوص جایگاه حساس بیمه در زندگی و کار انسان را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد اصحاب رسانه اعم از سایت‌های فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب، در اطلاع‌رسانی و تصویر افکار عمومی پیرامون انواع بیمه‌ها در مقیاسی وسیع‌تر عمل نمایند.

گفتنی است: خانم مهندس هانیه نبات‌دوست کارشناس مهندسی عمران؛ فعالیت خود را در سال 95 با صنعت بیمه آسیا در آستارا آغاز نمود و طی سال‌های 97 تا 98 در قسمت بیمه ایران مستقر در گمرک آستارا فعالیت و خدمات خود را در این عرصه ادامه داد. وی از سال 99 با راه‌اندازی دفتر نمایندگی بیمه تعاون کد 4280 در آستانه‌اشرفیه؛ (که زادگاه والدین او است) خدمات بیمه‌ای خود را در سطح چشمگیری توسعه داده و دفتر تحت‌ مدیریت او تاکنون منشأ خدمات ارزشمندی به اهالی آستانه‌اشرفیه، بندر کیاشهر و روستاهای تابعه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها