واریز معوقات حقوق بازنشستگان برای بهمن ماه/ سرنوشت باقیمانده متناسب‌سازی چه شد؟

دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران می‌گوید: معوقات بهمن در حال پرداخت است؛ برای گروهی از بازنشستگان با تاخیر پرداخت شده و برای گروهی دیگر نیز در حال واریز شدن است.

واریز معوقات حقوق بازنشستگان برای بهمن ماه/ سرنوشت باقیمانده متناسب‌سازی چه شد؟

به گزارش مستقل آنلاین، به نقل از ایلنا، روز گذشته بازنشستگان سایر سطوح کارگری از عدم پرداخت معوقات بهمن انتقاد کردند. قرار بود در این ماه، یک ماه از مابه‌التفاوت بازنشستگان سایر سطوح برقرار شود.

علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این رابطه می‌گوید: معوقات بهمن در حال پرداخت است؛ برای گروهی از بازنشستگان با تاخیر پرداخت شده و برای گروهی دیگر نیز در حال واریز شدن است.

او ادامه می‌دهد: فقط مساله این است که این ماه مابه‌التفاوت‌ها با یک یا دو روز تاخیر پرداخت می‌شود؛ این تاخیر نیز چنانچه بارها گفته شده به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های دولت است؛ سازمان کمبود نقدینگی دارد و برای پرداخت مطالبات مزدی بازنشستگان دچار مشقت شده است؛ اگر این روند اصلاح نشود و دولت اهتمامی برای پرداخت بدهی کلان خود نداشته باشد، سال بعد اوضاع بدتر می‌شود.

دهقان‌کیا در مورد سرنوشت باقیمانده متناسب‌سازی گفت: قرار است کمیته‌ای برای نحوه اجرا و تامین اعتبارِ بیست و پنج درصد باقیمانده متناسب‌سازی سال قبل تشکیل شود؛ به نظر نمی‌رسد قبل از پایان سال، احکام صادر شود؛ منتها امیدواریم موضوع را با جدیت پیگیری کنند و هرچه زودتر باقیمانده متناسب‌سازی اجرا و معوقات آن به بازنشستگان پرداخت شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها