چانگان جدید و غول‌پیکر چینی در بازار ایران؟ + قیمت چانگان و عکس

شرکت چانگان از مدل 2023 شاسی بلند بزرگ CS95 پرده برداشت. چانگان CS95 مدل ۲۰۲۳ اکنون یک فیس لیفت را تجربه کرده و نسبت به قبل جذاب‌تر شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

چانگان جدید و غول‌پیکر چینی در بازار ایران؟ + قیمت چانگان و عکس

به گزارش مستقل آنلاین؛ چانگان CS95 مدل 2023 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فیس لیفت جدید چانگان سی اس 95 به عنوان یک شاسی بلند درشت هیکل چینی آشنا خواهیم شد.

گجت‌نیوز نوشت: شرکت چانگان از مدل 2023 شاسی بلند بزرگ CS95 پرده برداشت. چانگان CS95 مدل ۲۰۲۳ اکنون یک فیس لیفت را تجربه کرده و نسبت به قبل جذاب‌تر شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

معرفی چانگان CS95 مدل 2023 بخش طراحی

تغییراتی که طراحان برای چانگان CS95 مدل 2023 در نظر گرفتند باعث شده تا این خودرو بیش از پیش به خودرو رنج روور شبیه شود. همچنین به واسطه تغییرات زیادی که اعمال شده احتمالا این خودرو با نام CS95 پلاس روانه بازار خواهد شد.

چانگان CS95 مدل 2023​

طراحان برای نمای جلو ان یک جلوپنجره بزرگ با عناصر کرومی را در نظر گرفتند و در نمای بالای آن نیز لوگو چانگان خودنمایی می‌کند. ترکیب جلوپنجره با چراغ‌های جلو به همراه دو ورودی هوای عمودی در دو طرف سپر باعث شده تا نمای جذابی ایجاد شود.

چانگان CS95 مدل 2023​

در نمای کناری نیز ستون C از فرم خاصی بهره می‌برد و طراحان سعی کردند فرم این خودرو را جعبه‌ای‌تر کنند که همین موضوع باعث شده در کابین برای سرنشینان فضای مناسبی فراهم شود.

چانگان CS95 مدل 2023

در نمای عقب این خودرو نیز چراغ‌های عقب بهم متصل همانند ترند روز صنعت خودرو به چشم می‌خورد. طراحان با استفاده از زمینه مشکی برای چراغ‌ها و ۴ خروجی اگزوز شامل دو خروجی اگزوز در هر دو سمت توانستند نمای اسپرتی را برای بخش عقب به وجود آورند.

طراحی بخش داخلی و امکانات

چانگان CS95 مدل 2023

این خودرو نسبت به سایر محصولات چانگان از متریال با کیفیتی بهره می‌برد. هنگام ورود به کابین نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و کلاستر تمام دیجیتالی جلب توجه می‌کند. از سایر ویژگی‌های کابین این خودر می‌توان به ماساژور صندلی راننده و صندلی‌های جلوی برقی با حافظه اشاره کرد.

طول چانگان CS95 مدل 202023 به 4949 میلی‌متر، عرض آن 1940 میلی‌متر، ارتفاع آن 1805 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2810 میلی‌متر می‌رسد. همچنین این شاسی بلند 7 نفره از چینش صندلی‌های به شکل 2+3+2 بهره می‌برد.

مشخصات فنی

این شاسی بلند به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۳۴ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

قیمت چانگان CS95 مدل 2023

شرکت چانگان قصد دارد نسخه پایه شاسی بلند CS95 را با قیمت پایه 25 هزار دلار به بازار عرضه کند که با توجه به مشخصات فنی و سطح امکانات می‌توان قیمت آن را در مدل پایه منطقی دانست

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها